Ellendige voetballers
ach ja… dat… Ik kwam laatst de neef tegen van één van de oprichters van die “ballentent”… of ik niet een ontwerpje kon maken … dan zou ie dat wel doorspelen… ja doei… ik doe alleen zaken met degenen die echt de beslissingen nemen…
wat moeten we hier van denken… overpriced spulletjes… alleen omdat een paar onbetekenende voetballers ermee rondlopen?.. en dan nu een re-dial Rolex… die raak je tweedehands niet meer kwijt…
Alleen al van de naam Balr moet ik kokhalzen
oh… staat er Balr ik meende dat er "Sale’ stond
Wat een lelijk ding is me dat… Laat ze maar doen, die celebrities. Ze zijn meestal toch niet gespeend van een goeie smaak me dunkt…
Ik dacht dat alleen Hublot zich met dit soort “moois” bezig hield???
Daddel.
Ik vind eerlijk gezegd het BALR concept met dat balpatroon/motief op koffers en zo best aardig. Op deze Rolex niet zo, maar dat ligt nog meer aan het DLC dan aan de wijzerplaat.
Ach, er lopen er ook met smaak rond, hoor. Zoiets zou Bergkamp bijv. nooit dragen…
Gezien Bergkamp zijn kapsels door de jaren heen (toen hij nog haar had) zou ik Bergkamp nu niet direct willen aanhalen als stijlicoon…
Is dit ding echt dan? Niet gephotoshopt?
Ik heb van Rolex wel erger gezien. De Leopard-Special Daytona bijvoorbeeld. Zoek maar 's op. Je gelooft 't gewoon niet. IEDEREEN bij Rolex (ben er geweest) draagt een stropdas (OK, de dames niet), meerderen in “rang” (ik liep een dagje mee met monsieur Barman, destijds hoofd technical after-sales, in 2007) worden op bijna Japanse wijze door iedere passant begroet, maar ondertussen wel de Leopard-Special. Je verwacht 't niet meteen.
Wat betekend BAIR ?
BALR(Baller) is een merk opgericht door Demy de Zeeuw, Eljero Elia en Gregory van der Wiel.
Baller is slang voor:
Maar die eerste geld inmiddels eigenlijk ook wel voor andere balsporten.
Was het gezegde niet : hoe kleiner de bal, hoe groter de Kwal?..
hoewel… er is een niet onverdienstelijk Golfspeler die tevens een anders sport beoefende… waar je toch echt 2 ballen voor moet hebben… Formule 1… Nigel Mansell speelde een aardig partijtje golf… heeft in zijn F1 jaren wel eens een training afgewerkt op het circuit… deed zijn rondjes… zette een tijd, pakte zijn golf spullen… en ging even een rondje 18 Holes doen…
Nederlandse voetballers en snelle auto’s… dat is niet zo’n gelukkige combi gebleken…
Ok bedankt voor de info,ik heb niks met voetbal dus
Ik zag dat Larse Schone zijn naam eraan verbonden heeft. Jammer, leek me een doodnormale jongen zonder kapsones. Maar goed, als hij die vrije trappen er maar in blijft schieten!
Ik denk altijd maar…is goed dat ik niet alles mooi vind , anders wordt mijn lijstje wel erg lang
Dat hele BALR gebeuren is toch niet serieus te nemen. Ik moet zeggen dat het een sterk staaltje marketing is, simpele producten voorzien van een nog simpelere bedrukking en vervolgens de hoofdprijs gaan vragen.
Je zorgt dat op instagram een paar voetballers poseren in een shirt, en weer een hele groep mensen zonder enige ruggengraat koopt een veel te duur shirt om erbij te horen.
Verwacht niet dat ze veel van deze klokken gaan verkopen, waar ik wel benieuwd naar ben is wat dat ding moet kosten…
Ik kan me wel voorstellen dat een voetballer zo iets wel gaaf vinden. Ik zou het denk ik zelf ook wel gaaf vinden. Ik bedoel, das dan toch ook wel leuk zo een subtiel voetbal motief als dat je vak en passie is?