En ik blijf dit een model van het niveau snoephorloge vinden
Handopwinder…
Voor de prijs van een compacte middenklasser zou je toch mogen verwachten dat dat horloge zichzelf wel opwindt tijdens het dragen .
Sowieso nooit iets aan gevonden, die Speedmasters.
“Time remaining on the factory warranty” mag je levenslange garantie voor hebben.
Tintin. Zo gaaf…
Als je dat soort bedragen neer kan tellen voor een horloge, maak je je dan nog zorgen om de kosten van een onderhoudsbeurtje?
Brabant editie…
Was dat niet het model dat ze wilden koppelen aan Kuifje, maar Moulinsart was het daar niet mee eens, dus hadden ze een model zonder achtergrond waar ze geen raad mee wisten? Er zou zelfs een Kuifje verwijzing op de 11 komen, goed dat ze dat niet hebben gedaan.
Die had ik misschien toch niet weg moeten doen
Yup. The one & only
Maakt hem niet minder mooi
Eens! Ik vond de zin in de advertentie daarom des te grappiger. Enerzijds doet de prijs van een beurt er inderdaad niet toe en anderzijds mag je gezien de prijzen die tot voor kort voor deze uitvoering betaald werden idd wel levenslange garantie hebben…
De carnaval versie?
Dat krijg je als een een icoon maar blijft uitmelken: op het laatst gaat het nergens meer over.
Precies. Die editie waarbij het altijd feest is als je hem om hebt.
Agge Mar leut et.
In Berrege wel
Je kent het ?
Nou is die vraagprijs vrij absurd, maar ik vind de Snoopy wel een voorbeeld van een geslaagde limited edition Speedy. Mooi ontwerp, goed verhaal…voor de nieuwprijs destijds had ik ‘m best willen hebben.