Mag ik het "hotste" merk aan u introduceren?

Ik zag onlangs een advertentie van Haimov watches. Deze horloges worden (voor een flink bedrag) gedragen door sterren als Justin Timberlake en 50 cents. Marketing kun je aan Amerikanen wel over laten maar het blijven oerlelijke horloges. http://www.haimovwatches.com/welcome.html

Aanschouw en huiver. :wink:

chique quartz

Ik wist niet dat het zo lelijk kon.
Mag ik effe een teiltje? :sunglasses:

Hiermee kun je wel zeggen dat je een uurwerk met 3431 Jewels hebt :wink:

Inderdaad Jewels genoeg. :slight_smile:

Zoals het meeste uit de USA: Overdone

Groet,

Paul
Leeuwarden

Er zit wel een automaat in hoor! Maar verder is het helemaal niks, vind ik.

Groeten, Tom Vreeken.

Je hebt zo’n “bling bling” horloge voor $ 9.000,- en de duurste is $ 62.000,- ::o

Niets voor mij, toch te groot voor mijn pols (:smiley:

Dan liever nog een KKH :slight_smile:

=

(kutklokkievandeHema)

braak!

Verschrikkelijk! Zonde van al die diamanten.

Wel grappig dat ze er bij vermelden hoeveel diamanten er in zitten. Dat is voor de echte rappert natuurlijk het enige dat telt.

Wansmaak inderdaad, verschrikkelijk.

Echt iets voor pimps en players.
Je kunt natuurlijk niet zonder, net zoals spinning rims op je maybach een must zijn.

Het schijnt dat iedere drager van deze horloges een wapen draagt…
Iedereen die hij tegen komt met een nog lelijker horloge mag hij afschieten.

Tsja… de AP Royal Oak was ook een tijdje heel trendy onder dat gangsta-gespuis. Vraag me af of zo’n merk daar blij mee moet zijn.

Ik heb de royal oak eigenlijk nooit mooi gevonden.

Die spinning rims kan ik dan wel weer waarderen, ziet er in het echt best apart uit. Meestal is de auto waar ze op zitten niet mijn cup of tea. Maargoed, we dwalen af…

Mijn beste,

De uurmarkers, zijnde de cijfers 3,6,9 en 12, hebben wel enige artistieke trekjes, maar daar laat ik het dan ook bij.
Deze (kunst)vorm der horlogerie kan mij absoluut niet bekoren.

Orologio Signaturis Temporis

Haimov is een van de officiële sponsors van de UFC (Ultimate Fighting Championship, een soort kooivechten) en de vorm van de horloges is gebaseerd op de vorm van de kooi. Achthoekig dus.

Maar eh… ik zou haast nog liever een Regal van de Kijkshop dragen.

Ik denk, dat je voor de echte hotte horloges even op deze page moet kijken: (ik weet niet hoe lang hij zichtbaar blijft, bij kranten weet je maar nooit hoe lang ze nieuws nieuwgenoeg vinden)