Na een paar weken meelezen wordt het dan toch tijd om me voor te stellen. Ik ben Niels, bijna 50 jaar oud en ik woon in Delft samen met mijn verloofde en 2 honden.
Mijn collectie is begonnen toen ik een Tissot kreeg van mijn vriendin voor m’n verjaardag. Later, toen mijn vader was overleden, kwam daar de Tissot bij die hij altijd met trots droeg. Hoewel het voor mij te groot is om te dragen heeft het voor mij toch een sentimentele waarde.
De vintage Sandoz op de foto komt van Marktplaats. Ik kocht daar een tweetal kapotte horloges om ze uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten en dezelfde verkoper bood deze Sandoz aan. Ik verwachtte er niet te veel van maar het uurwerk loopt prima op tijd.
De Seiko 5 is momenteel het horloge dat de meeste draagtijd krijgt. Ik draag het dagelijks naar mijn werk.
Aanstaande zomer stap ik in het huwelijksbootje en ik heb besloten om in plaats van een ring, mijn eerste high end horloge aan te schaffen. De keuze is daarbij gevallen op de Grand Seiko SBGE269. Hij moet nog een paar maanden in z’n doos blijven maar ik kan bijna niet wachten tot ik hem eindelijk mag dragen.
Wauw dat horloge gaat je mooie dag nog mooier maken man . Proficiat met je horloge en met je aanstaande trouw, geniet van de dag want hij is heel snel voorbij