Beste HF leden, ik ben al heel wat jaren hier op HF actief, met een tijdelijke onderbreking wegens persoonlijke omstandigheden.
Mijn eigen naam is Roeland, maar iedereen noemt mij Roel. Ik ben geboren in 1955 te Scheveningen en op 19 jarige leeftijd verhuisd naar Belgie, waar ik nu nog steeds woon.
Horloges zijn altijd een passie geweest ( ook al draag ik ze zelf niet ) maar ik kan genieten van het bekijken hoe zoiets kleins allemaal in elkaar zit.
Volgend jaar hoop ik als kunstenaar in een aantal galerijen binnen te geraken met mijn kunst, zowel in NL als Belgie en wie weet ook Frankrijk en Spanje.
Mijn naam Zoeon, was ontstaan door de naam van mijn eerste kleinkind Zoë. Al een tijdje had ik graag dat mensen mij bij mijn roepnaam noemde , maar helaas die was al bezet. Er waren hele leuke suggesties in mijn topic over een andere HF naam. Ik zelf had Springveer, omdat als ik wel eens een batterijtje wissel of een bandje opzet er meestal iets door de kamer vliegt, ja inderdaad een pinnetje of iets ander kleins. Berrie Banaan was ook een idee van hier thuis, omdat ik elke morgen een banaan eet. Maar na alle leuke namen, kwam iemand met het idee draai de E om en maak er 3 van en zo is RO3L ontstaan. Bedankt @Jur om dit in orde te zetten.
Horloges moet ik hier niet laten zien, want die staan allemaal in het blauwe gedeelte
Nog één foto van een fotoshop ontwerp waar mijn nieuwe stijl te zien is. Bedankt voor al die jaren als Zoeon aangesproken te worden, maar nu is het gewoon RO3L. Nog een fijne avond allen en tot …
Leuke voorstelling Rodriel!
Ik dacht al waar blijft junior
Nou, je tweede leven op het Forum is begonnen! Ik wens je alle succes toe met je vorderingen als kunstenaar…
Leuke herintroductie
Grappig dat je zo met horloges bezig bent, maar ze zelf niet draagt.
Dat zijn nog eens kunstwerken zeg!!!
Bedankt voor het compliment over mijn kunst. Ik verdraag aan mijn pols geen enkele vorm van uurwerk, bandjes of wat dan ook. Helaas, maar wel leuk om af en toe iets te kopen, opknappen en verkopen.
Er zijn ook zakhorloges
Ja die tip heb ik vaak gehad, maar dat spreekt mij niet aan. misschien over 20 jaar als ik nog leef
Ik probeerde laatst dit :
Misschien een nieuwe trent en lastig om te roven.
Ik ben er alleen nog niet uit hoe hoe we het in de winter moeten gaan doen, maar dat komt wel goed
En her-welkom
Hey Roel… Je hebt toch wel aardig wat horloges in je collectie of gehad, en dan dus werkelijk niet dragen? Dat is ook ern manier om de hobby te bekeven.
Hoor je wel vaker over je kunst en ben toch wel nieuwsgierig waar hier iets van te zien is online misschien?
Nogmaals welkom!
Mijn beste,
Wederom een hartelijk welkom binnen de gelederen van dit Nederlandstalige HorlogeForum met internationale allure!!
Orologio Signaturis Temporis
Volgend jaar heb ik mijn eigen website on line staan. Ik ben nu bezig een collectie te maken van zeker 30 doeken en 25 werken op papier in grafische druk.
Ik ben ook van plan om grafisch iets te ontwerpen en dan er naast ingelijst allemaal dials te plakken.
Welcome, enjoy!!
Welkom met je nieuwe naam en mooi dat je de tijd hiervoor neemt zonder dat je de tijd draagt!
Uiteraard wederom van harte welkom!
Hallo Roel welkom in de nieuwe gedaante!
Leuk dat je schildert, wist ik niet.
Ik schilder ook wel eens.
Dan hang ik een paar vellen Fabriano op
en kliederen maar met acryl.
Ik verkoop weleens wat maar daar kan de
kachel niet van branden
Hoeft ook niet, het is liefhebberij.
Hier een, acryl on paper 150 cm breed:
Moet nog gesigneerd worden
Welkom
Wat leuk ! Een kunstenaar.
(her)welkom en benieuwd als je site online is.