Mag ik me voorstellen?

Beste forumleden,

Mijn naam is Rogier en op zoek naar een geschikte plaats om wat van mijn horloges te koop aan te bieden kwam ik o.a. op jullie forum terecht. Het lijkt mij wel netjes om mij even voor te stellen voordat ik gebruik ga maken van deze faciliteit en om in de geest van dit forum te blijven lijkt het me gepast om dat met een foto van mijn collectie te doen. De kwaliteit zou beter kunnen maar jullie deskundigen herkennen genoeg denk ik.

Boven v.l.n.r. JLC Reverso, Lemania 105 (jaren 50) IWC cal. 88 (Jaren 50), Heuer Carrera 1964 remake (Lemania 1873). Onder v.l.n.r. Rolex Junior Sport (1936), 18k. Helva kalender (jaren 50), Omega WWW, Omega Seamaster 300. Allemaal handopwinders behalve de SM 300. De Heuer en de WWW zijn te koop (twijfel nog over de Rolex), niet omdat ik er genoeg van heb maar omdat ik bezig ben met iets geweldigs aan te schaffen (wie weet daarover later meer) en ik vind dat ik er nu al iets teveel heb, ik wil ze ook dragen tenslotte.
Zoals jullie zien is mijn smaak redelijk klassiek, ik hou van mooie uurwerken en strakke, niet al te grote modellen.

Gegroet iedereen,

Rogier.

Prachtige collectie hoor. Die beoogde aanschaf moet wel iets heel fraais zijn! Ben heel benieuwd! Succes!

Welkkom, mooie collectie. Die Heuer, erg mooi. :smiley:

Daar sluit ik me dus geheel bij aan.

Heeft die nu hetzelfde uurwerk als de oudere Speedmasters? Hij doet er nl. wel een beetje aan denken.

Welkom en een mooie collectie.
Zijn stuk voor stuk horloges naar mijn smaak en in het bizonder de Lemania 105.

Je hebt een goede smaak Rogier! Welkom, ik hoop dat je ons ook iets kunt leren!

Welkom !
Indrukwekkende binnenkomer. Wat wil “remake” precies zeggen?

welkom en veel leesplezier.

Welkom Rogier. Mooie verzameling, vooral die Helva (merk ken ik niet) en die Omega www). Veel plezier hier.