Mag ik mij even voorstellen: Pseikopaat

Hallo. Mijn naam is Mark, ben 51 jaar oud en gehuwd. Ik woon in het gezellige dorp Wolvega, wat in Friesland ligt. Ik ben werkzaam als keramisch pareler, een soort sier zandstralen, en sproeibeitser, ook voor de afwerking van RVS-producten. Momenteel zit ik ook thuis. In de loop der tijd zal ik meer exemplaren uit mijn verzameling tonen.

39 likes

Kort en bondig. Welkom Mark.

Welkom Mark, mooie tijd alhier.

Welkom, @Pseikopaat! Wat een fantastisch leuke nickname heb je gekozen. Wat betreft je dagelijks werk: toon eens een paar foto’s daarvan. (Ik ben beelddenker. Vandaar.)
Kunnen we gelijk een gokje wagen wat jouw lievelingsmerk is? Eerste gok: Seiko!

4 likes

Welkom!

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:t2:

Welkom, Mark!

Mark welkom op HF.

Wees welkom!

Ik heb geen foto’s van mijn werk. Je moet het zien als verfspuiten, maar dan met micro balletjes, die met twee keer de geluidssnelheid uit mijn 'pistool komen.

1 like

2400km/uur? :thinking:

1 like

Ja. 5 seconden op de blote hand en al het vlees is door de wrijving eraf gebrand. Ik werk ook in een afgesloten cabine met een beshermpak aan. Anders moet je het googlen. Keramisch parelen.

1 like

Beste Mark,
welkom op HF!

Een oprjochte Fries! Welkom in het gekkenhuis.

1 like

Welkom! Have fun!

Gr, HJR

1 like

Dat is nog eens corona proof handen wassen!

3 likes

Het zat me niet lekker en ik had toch een korte pauze. Het is onmogelijk om met geperste lucht (zelfs 80psi) 2x de geluidsbarrière in te halen, de snelheid waarmee ceramic bead blasting uit het pistool vliegt ligt blijkbaar tussen de 65 en 100 m/s dus maximaal 360km per uur.

Maar welkom! Veel plezier op dit leerzame forum.

10 likes

mooie tijd hier :sunglasses:

Ik heb eigenlijk geen favoriet merk. Ik vind sportieve modellen mooi, maar een klassiek horloge waardeer ik ook.

Van harte welkom hier, Mark! :slight_smile: :+1: