Mag ik mij voorstellen; Henri (HF-76)

Goedemorgen! Na ruim een jaar te hebben meegelezen op het forum en me te vergapen aan de foto’s van serieus mooie horloges, vind ik het tijd om mij eens netjes voor te stellen.

Ik ben Henri, 43 jaar en woonachtig in het oosten van Brabant. Mooi toeval; mijn initialen zijn HF. :smiley:

Sinds afgelopen zaterdag de trotse eigenaar van een Grand Seiko SBGV225G. Ik ben er van overtuigd dat dit niet mijn laatste GS is. Een high beat en een springdrive staan op mijn wishlist, een exact model heb ik nog niet op het oog. Voor mij is het een genot om naar een vloeiende sweep van de seconden wijzer te kijken op een fantastisch afgewerkte klok. Maar voor dat zo ver is, eerst maar eens mijn plekje op de wachtlijst van de Tudor Black Bay 58 afvinken.

Ik heb afgelopen jaren wat horloges verzameld van diverse microbrands. Zo heb ik o.a een Griffin Emblem, een Visitor Duneshore, een Visitor Vale Park Officer, een Duiker van Traska en van Meccaniche Veneziane.

Waar ik voorheen ging voor de “quick fix”, zien-willen hebben - kopen, heb ik geleerd dat ik veel plezier haal uit de jacht op de NA. Het verdiepen in het merk, model, gebruikte technieken. Het sparen om de volgende aanschaf mogelijk te maken, om vervolgens te concluderen dat een ander merk of model toch mooier is en mij daar op te concentreren. Heerlijk. En dit forum helpt daarbij, de enthousiaste reviews en verhalen, de meningen die niet onder stoelen of banken worden gestoken en heel veel foto’s, adviezen en actieve leden.

Aangezien foto’s worden gewaardeerd, bij deze een quick en dirty foto via de IPhone van mijn GS.

57 likes

Wow, mooi verhaal. Welkom en heel veel plezier.

1 like

Welkom, en wat een mooie GS.:+1:

1 like

Hele mooie GS en een mooie intro.
Welkom!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Welkom👍

1 like