Mag op slot horloge is verkocht.Wat is jullie mening over deze Omega

Op Marktplaats staat deze advertentie onder nummer 983123870
Met de volgende beschrijving; Te koop aangeboden;

Omega Speedmaster Daydate uit 2008
Referentie 3220.50.00 met caliber 3606

Het horloge beschikt over de volgende specificaties:

• automatische opwinding met handwindfunctie
  • chronometer certificering
  • chronograaf functie met minuten en urenteller
  • 44 uur gangreserve
  • datum, dag en maand aanduiding
  • 24 uurs index
  • tachymeter
  • 100 meter waterdicht
  • saffier glas

Het horloge heeft een diameter van 40mm en word geleverd op de originele stalen band met vouwsluiting en alle schakels.

Samen met een originele leren omega band en de doos en papieren is dit een mooi compleet pakket in goede staat van de tweede eigenaar.
Prijs € 1.900,00
ECHT OF NIET ECHT ??

Deze dus…

Omega Speedmaster Daydate
€ 1.900,00
http://link.marktplaats.nl/m983123870

Mooi horloge, geen enkele aanleiding om te denken dat dit een nepper is.

meneer is al 8,5 jaar actief dat is een goed teken

Waarom twijfel je? Op basis van deze advertentie zie ik niks raars.

Echt!

Ik zie ook niets wat me ook maar aan het twijfelen brengt: ruim 8 jaar op MP, waarschijnlijk ook nog onder zijn eigen naam zo te zien.

Een lange termijn op marktplaats hoeft an sich niets te zeggen. Lange accounts worden soms gekocht door criminelen.
Niet dat dat nu het geval is natuurlijk, dit horloge is echt, de verkoper hoogstwaarschijnlijk ook.

Maar bedenk dat lange accounts niet altijd betekenen dat ze betrouwbaar zijn.

Vanwaar je twijfel?
Lijkt mij gewoon betrouwbaar.

De adverteerder is sinds begin 2014 hier HF lid onder de naam @Boekling. Lijkt me wel oke.

Mooie Speedmaster voor ene goede prijs! Ik zie ook niet echt iets verdachts.

Vind hem wel aan de prijs…

Alles wordt duurder, ook de minder geliefde modellen. Een jaar geleden kocht je nog een reduced voor 1000/1200, kosten nu ook al rond de 1500 euro met uitschieters richting de 2000.

Dit lijkt een reduced, maar dacht dat die 37-38mm waren. Mooie Speedy.

Ik weet ook een hele mooie Speedmaster Broad Arrow met witte plaat en geblauwde wijzers en indexen te koop voor onder de 2k.

Waar??

Een bekende via FaceBook.

Lekker duidelijk :sunglasses:

Iemand die ik bij mijn ‘vrienden’ heb zitten. Is hier niet actief dacht ik. Hij plaatste afgelopen week in een verkoopgroep een advertentie. Ik kan hem nu niet meer vinden, maar dat zegt niet alles. Zaten geen doos en papieren bij geloof ik, vandaar de relatief scherpe prijs. Horloge was in hele goede staat en verkoper is betrouwbaar.

Zo een dus :wink: