Magnel

Orient Mako verkocht aan @Magnel .
Fijn soepele deal en prima contact ook na de koop! Zeker een aanrader voor iedereen en zeer zeker weer tot een volgende keer :slight_smile:

1 like

Zojuist mijn Hamilton verkocht aan @Magnel Aardige vent, soepele deal.

:+1::+1:

1 like

Horloge verkocht aam Magnel. Soepele deal​:+1::+1:

Afgelopen mei een Hamilton field mechanical overgenomen, toen net nieuw op het forum, kon nog noet posten. Snelle reacties, snel op de post en snel binnen. Al met al soepele deal en aardige kerel!

Horloge overgenomen van Magnel.
Bizar snelle verzending en helemaal conform de duidelijke en eerlijke beschrijving.
Fijne en betrouwbare communicatie met een mede liefhebber.
Dankzij leden als Magnel koop ik via ons onvolprezen Horlogeforum!

1 like

Begin oktober een horloge van Magnel overgenomen. Fijne communicatie, prettige transactie met een bakkie koffie. Al met al absoluut aan te raden!

1 like

Mooie Alpina verkocht aan @Magnel
Supersnel geregeld en leuk contact.
Aanrader👍

1 like

Zojuist een mooi horloge gearriveerd bomvrij verstuurd door @Magnel
Hij had gereageerd op een gezocht topic van mij en binnen no time was de deal rond en horloge op de bus.
Eenmaal hier in precies de staat zoals beschreven.

Dank voor de deal!

1 like

Ik heb mijn Yema verkocht aan @Magnel

Hij had aangegeven evt interesse te hebben mocht de Yema weer vertrekken. Dat heb ik dan ook gedaan en we waren er snel uit (meeste krabbelen terug) maar leuk om zo een deal te doen.

Hij had het geld zeer snel overgemaakt en ik kon het horloge pas 2 dagen later opsturen maar dat was geen probleem voor hem.

Een mooie, eerlijke en perfecte deal uit het boekje dus HF en koper bedankt :ok_hand:t2:

1 like

De bovenstaande Yema van @Magnel overgenomen. Hele duidelijke foto’s gekregen vooraf, prestige communiceren en vriendelijk en gezellig bij passen en overnemen. Heel blij met dit horloge! Thanks

1 like