Magrette crono PVD

Post stond voor de deur met een pakket.

Vlug uitgepakt.
Wat zou er in dit doosje zitten?

Een hoop papier en een Canvas rol.

Ja! Het is de lang verwachte Magrette crono PVD, hier nog op de originele bruine band.


Ik wilde hem echter op de zwart/rode band met PVD gesp.


Deze zwarte band is een stuk soepeler dan de bruine, hij voelt ook iets dunner aan. Het rode accent heeft wel iets

Lumeshot, zo goed als het ging overdag.

Primeur in NL is voor jou (als je mezelf niet meetelt)!

Stephan

van harte leuk zo net voor het weekend!
mag ik eerlijk zijn?
ik vind die magrette horloges leuk en mooi maar weet wanneer ik er één zou kopen (al gedaan ooit) ik hem toch weer ga verkopen.
ben verstandiger geworden en koop er dus maar gewoon geen één meer : )
mooi horloge maar voor mij pesoonlijk mist die “klik” waar laatst een topic over was!
niet boos worden hoor!! : )

Mooi!

Ja, soms hoef je er gewoon niet meer over te zeggen :wink:

Fijn weekend alvast, Matthijs

van harte met deze eerste op het forum!!

Van harte proficiat met deze kolomwiel chrono!

Mijn beste,

Geluk gewenst met deze nieuwe aanwinst.
Een AanWinst die er zijn mag!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Zeer mooie aanwinst! Moet zeggen dat die bruine band toch ook wel erg mooi staat hoor… Heel veel plezier ermee! :slight_smile:

Heel mooi en ik ben het met toodutch eens over de bruine band.
Gefeliciteerd.

Schitterend !!!

Jaaaa, hij is mooi, ik heb de mijn vrijdag jl ontvangen, maar was nog niet in de gelegenheid foto’s te maken en hier te plaatsen, jij bent de eerste met real life foto’s(tu).
Alhoewel mijn keus ook op de zwarte band/rood stikstel was gevallen, vind ik hem met bruine band en pvd buckel ook erg gaaf. Denk dat er nog wel een rubber band bij ga zoeken. Veel plezier met jouw exemplaar.

Zwart rubber heb ik al besteld en een zulubandje heb ik nog liggen. Als het rubberbandje binnen is zal ik daar de foto’s ook wel van posten.

Heb ook rubber met MAGRETTE buckle. Of heb ik die niet op de site staan? Ff checken…

Mooi!

Hij is ook bij mij binnen. Heb nu de zwart met rode stiksel band erop.

Ik weet nog niet of dit zo blijft, dus een paar banden besteld bij Crown & Buckles. In ieder geval een bruine band.

Zelf ben ik nog niet overtuigd of de PVD versie de juiste keuze was… Het voelt wat ‘plastic’ aan. Het heeft overigens een uitstekende lume, mooi zicht op het uurwerk.

Misschien kijken of iemand wil ruilen voor een stalen uitvoering :slight_smile:

De rubberen band heb je niet op de site staan. Op de .com site staat hij overigens ook niet.

Alphons

Zie hem niet zo snel aan mijn pols, maar vind het zo wel een mooi ding :slight_smile:

Komt er misschien ook nog een stalen band?

Deze is er namelijk wel voor de Regattare 2011 :wink:

De stalen band is er voor de regattare 2011 en blijkt bij nader inzien ook goed te passen op de stalen versie van de chrono. Is andere leverancier en eerst dachten we dat de vorm weer net iets zou afwijken. Kijk op facebook voor plaatjes. Moet de shop nog updaten. Stalen band komt niet in PVD uitvoering.

Rubberen band staat er ook niet op inderdaad, die zat bij sommige modellen standaard erbij. Niet bij de chrono modellen. Zal hem toevoegen zodra ik tijd heb.

Stephan