•Automatic winding and hand winding
•28.800 BPH
•24 Jewels
•Hour, minute and sweeping second hands
•Second stop mode (hacking function) when setting time
•Shock absorber for balance staff
•Running time of more than 42 hours when fully wound
Zwart en zilver vind ik erg mooi… Als ik geen Legend diver had gehad was deze zeker een kandidaat geweest
Had 'm ook al gezien. Ziet er niet verkeerd uit! Ik vind de zwarte mooi. Begrijp ook niet waarom ik altijd weer voor zwarte klokken ga… 't is een vloek!
Erg mooi weer. En ook weer een sandwich dial als ik het goed begrijp. Ik ben alleen niet zo van de poor man’s GMT. Alhoewel ik wel van dubbele kronen hou ;)…
zwarte kast met groene plaat, top, maar idd beetje jammer dat er geen 24uurs aanduiding voor de gmt functie is, anders is dit een ultieme reisklok, dubbele kroon vind ik ook geslaagd, wel beetje jammer dat er 2 modellen zo snel na elkaar geïntroduceerd worden, nu heb ik een pre-order op de leoncino terwijl ik misschien deze wel interessanter/mooier vind, had ik het van te voren geweten…tja…marketing technisch wel slim denk ik…
zwarte kast met groene plaat, top, maar idd beetje
jammer dat er geen 24uurs aanduiding voor de gmt
functie is, anders is dit een ultieme reisklok,
zou ie wel n ander uurwerk nodig hebben. en hoewel t ook niet mijn voorkeur heeft, gebruiken er wel meer dual time. soms voor esthetische redenen, zoals imho op de pam 329. maar ook vdb heeft dat icm n draaibare bezel.
wel beetje
jammer dat er 2 modellen zo snel na elkaar
geïntroduceerd worden, nu heb ik een pre-order op
de leoncino terwijl ik misschien deze wel
interessanter/mooier vind, had ik het van te voren
geweten…
volgens mij zou je toch nog wel je ore-order kunnen laten aanpassen?
Ik zal Stephan eens mailen als ie weer terug is van vakantie, hoop ook nog op de eerste “echte” foto’s van de Leoncino, dat geeft dan toch weer een betere indruk dan de renders…
Ik weet ook niet welke ik toffer vind… die witte Leoncino heeft toch ook wel wat… had je een witte of zwarte in pre-order, ?
Lowlander Schreef:
Ik zal Stephan eens mailen als ie weer terug is
van vakantie, hoop ook nog op de eerste "echte"
foto’s van de Leoncino, dat geeft dan toch weer
een betere indruk dan de renders…
De zwarte Frenk…de witte vind ik ook tof maar ben bang dat ie in het echt wat flets is…keuzes, keuzes:-)
frenk Schreef:
Ik weet ook niet welke ik toffer vind… die witte
Leoncino heeft toch ook wel wat… had je een witte
of zwarte in pre-order, ?
Lowlander Schreef:
Ik zal Stephan eens mailen als ie weer terug is
van vakantie, hoop ook nog op de eerste "echte"
foto’s van de Leoncino, dat geeft dan toch weer
een betere indruk dan de renders…
Die Leoncino is ook niet verkeerd. Als die er in 45 mm was geweest zou ik er over nadenken. Ook al doet zo’n maat afbreuk aan de retro look and feel. Ik kan er ook niks aan doen dat mannen vroeger van die kinderpolsjes hadden?
X(