Magrette regattare of leoncino

Ik dacht, aan het einde van het jaar, laat ik mezelf trakteren op een cadeau. Al langere tijd gecharmeerd van Magrette. Ik twijfel tussen twee modellen, de zwarte regattare en de zwarte leoncino. Het lastige is om het van een afbeelding op internet te kopen.

Wat zijn eigenlijk de verschillen? Is het de 120 euro meer waard voor de leoncino?

Ik vind t 2 ietwat verschillende klokken. Zal ook wel zo bedoeld zijn :sunglasses:

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik de regattare meer tool vind en de leoncino meer netjes.

Ik heb ze alleen niet eerder gezien, al vermoed ik dat de regattare eenzellfde kast heeft als mn chrono versie.

Misschien is t mogelijk om ze es irl te vergelijken met elkaar? Ik bedoel, de europese agent zit in nederland. En dr zijn vast wel leden die em hebben.

ben juist ook benieuwd naar de ervaringen van leden, echter, de leoncino is nog maar net leverbaar.

Ben het met je eens, de regattare lijkt iets meer toolwatch, maar dat vind ik niet erg. Ik vind ze beide leuk, maar waarom de 120e extra voor de leoncino snap ik nog niet.

Tripje naar Zaltbommel wagen, beide vind ik mooie klokjes. Kleine voorkeur voor de Leocino.

Lastige keuze, mijn voorganger hierboven kan ik het mee eens zijn.
Vind je de dual time black niet wat? Die heeft een interne draaibare bezel dmv de bovenste kroon. Extra functie voor hetzelfde geld.
Volgens de magrette site wordt hij vanaf januari 2015 uitgeleverd.

nee, de dual time is mij qua dial net wat te druk, komt door die extra functie :wink: