Magrette Regattare Valencia

Deze beauty is altijd blijven knagen…
Vandaag heb ik m dan eindelijk in mijn bezit.

Met dank aan Maurice

Een mooi horloge waarvan mn de kleurcombinatie mij erg aanspreekt(tu). Veel plezier ermee.

Leunt wel zwaar op een ander bekend italiaans/zwitsers merk…
Wel mooi :wink:
Veel plezier ermee…

Mooi!
Ook de band die er aan zit past er erg goed bij (tu)

Groeten,

Martin

Proficiat met je nieuwe aankoop!

Persoonlijk vind ik het rood van de wijzerplaat geen optimale match met de band maar de looks als geheel zijn: (tu)

Proficiat met deze mooie klok.

Vind de kastvorm met name erg mooi. Net als de mini-fiddy 1950 heeft ie van voren een stoere strakke robuuste uitstraling, terwijl ie van de zijkant toch iets elegants en zachts heeft door de curve.

En helemaal gaaf vind ik dat ie geheel gepolijst is. Sinds m’n Radiomir homage van Jur, ben ik gepolijste klokjes meer gaan waarderen.

Aaa, nog een liefhebber, goeie keus hoor, deze is ook erg mooi, de groeten van zijn donkere broer;)

ik heb een zelfde magrette en ik herken je verhaal.
ik zag er een te koop staan en twijfelde te lang…verkocht.
kon hem ook niet uit mijn kop krijgen en schopte mezelf omdat ik niet op tijd had beslist.
toen de koper besloot dat het toch niet helemaal zijn ding was(waar ik overigens zelf niks van begrijp…), was ik een stuk sneller.

nu is hij niet meer van mijn pols af te branden, en ik kan eigenlijk de rest van mijn horloges wel wegdoen.

zelf vind ik het wel gaaf dat je hem voelt trillen als je wat te snel beweegt met je hand, maar daar moet je tegen kunnen.

kun je dat, dan is het jammer maar helaas, dan ben je denk ik verkocht…

gave klok, en veel plezier ermee

rhaco Schreef:

zelf vind ik het wel gaaf dat je hem voelt trillen
als je wat te snel beweegt met je hand, maar daar
moet je tegen kunnen.

Is dat niet het éénzijdig/richtings opwind mechanisme van de miyota? Dus dat hij dan in de ‘vrijloop’ zit? Ik heb ook een horloge die dat doet, vind het ook wel geestig :slight_smile:

Groeten,

Martin

Bedankt allen :smiley:

Nergens last van, draagt gewoon prettig!

Hoewel ie wel op een Panerai lijkt, heeft ie toch een heel eigen stijl. Mooi!

heel mooi klokje, ik wens je er dan ook heel veel draag en kijkplezier mee.
mvg arie.

Oooow, man, wat mooi! (tu) Geniet ervan!