Magrette "Try-it-on" Tour

Graag wil ik deze keer een Horlogetour organiseren op dit forum.

Het gaat om de nieuwe Moana Pacific Chronograph PVD. Misschien doe ik er ook een stalen variant bij (even kijken of ik er voldoende heb).

De bedoeling:

  • Jullie hebben de kans om ongeveer 1 week een Magrette horloge te dragen en er een mening over te vormen.
  • Na die periode zorg je zelf dat het horloge bij de volgende tour-deelnemer terecht komt (risico is voor verzender, aangetekend in NL is 7,99 en als er dan iets misgaat neem ik de schade voor mijn rekening). Face-to-face mag ook en is waarschijnlijk leuker…
  • Enige verplichting is om minimaal twee foto’s te plaatsen in een speciale thread hier en je ervaringen te delen. Een foto op de magrette facebook page wordt zeer gewaardeerd trouwens.
  • Aan het einde gaat het horloge weer terug naar mij en wellicht kunnen we deze dan weer veilen voor Kika.
  • Het horloge komt met de standaard Magrette band en iets moois van DStrap.Waarschijnlijk in een stevige Pelicase zodat niemand kan zeggen dat het aan de slechte verpakking lag…

Mijn enige probleem is tijd. Zoals velen van jullie weten run ik Magrette “erbij”. En de komende weken ben ik zeer druk met uitpakken, checken, inpakken, verzenden, administratie etc. Ik zoek dus een vrijwilliger die voor dit forum de tour coordineert:

  • Deelnemers in kaart brengen (ongeveer 20 max), volgorde bepalen adhv locatie of zo. Details van deelnemers bijhouden zodat we “weten waar ze wonen” :wink:
  • Met enige regelmaat checken dat het horloge goed “op koers” is. En zonodig een forumlid achter de vodden zitten.
  • Centrale contact voor mij zijn in geval van vragen, crisis (?) of andere dingen.

Laten we het vooral zo makkelijk mogelijk houden. Ik geef gewoon het vertrouwen dat forumleden hier “als een goed huisvader” met het horloge om zullen gaan. Jullie zorgen dat het horloge weer in goede staat terug komt.Geen koopverplichting, geen like-verplichting. Gewoon omdat het kan en wellicht leuk is eens een keer met een handopwinder chrono te spelen van een klein doch leuk merk uit Nieuw Zeeland.

Graag reageren in deze thread ALLEEN als je wilt zeggen hoe leuk dit is of vooral om je als coordinator aan te melden. Aanmelden voor de tour volgt dan zo snel mogelijk.

Hier wat plaatjes die klanten in de States al konden maken (ik wacht nog op een groot pakket uit NZ): Facebook Pics
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.192028757576115.36782.148275525284772&type=3

erg leuk (tu)
vorige tour is heel goed bevallen (tu)

heel leuk idee!
heb er zelf één gehad toen ze net uitkwamen.
leuk horloge … goed rondgekeken : )
vond persoonlijk saffier enorm dun.
maar verder niets mis mee!

Rick Schreef:

heel leuk idee!
heb er zelf één gehad toen ze net uitkwamen.
leuk horloge … goed rondgekeken : )
vond persoonlijk saffier enorm dun.
maar verder niets mis mee!

http://img.photobucket.com/albums/v474/Rick-Hollan
d/P1010144.jpg

Ook mooi, maar is wel een ander model hoor. Dit gaat om de nieuwe Chronograph!

Ik vind het wederom een erg leuk idee…

stevo Schreef:

Rick Schreef:


heel leuk idee!
heb er zelf één gehad toen ze net uitkwamen.
leuk horloge … goed rondgekeken : )
vond persoonlijk saffier enorm dun.
maar verder niets mis mee!

http://img.photobucket.com/albums/v474/Rick-Hollan

d/P1010144.jpg

Ook mooi, maar is wel een ander model hoor. Dit
gaat om de nieuwe Chronograph!

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/540
583_238684316243892_106835615_n.jpg

leuk!
had hem nog niet gezien.
blijven leuke horloges voor die prijs!

Ik ben wel geinteresseerd in de tour :slight_smile: Is het mogelijk ook een stalen band er bij te doen als er ook een stalen variant van de chrono bij zit? Daar ben ik ook wel benieuwd naar namelijk!

Super gaaf idee!! Dit lijkt me echt geweldig. Mocht het doorgaan, dan wordt hij in Groningen natuurlijk goed vertroeteld(:smiley:

En vlakbij groningen wordt ie ook goed vertroeteld (marum). Erg leuk idee om een horloge eens te kunnen proberen!

Leuk idee, zeker het doorgeven lijkt me een leuke manier om eens iemand van het forum face-to-face te zien.

Gezien de aankomende zomer wil ik wel even weten wanneer de startdatum is!

Maar count me in (tu)

Geweldig idee, ben wel een beetje onder de indruk van Magrette sinds onze forummeeting, mooi afgewerkte robuuste klokken (voor echte mannen).
Heb wel interesse als tourdeelnemer, als organisator ben ik veel te druk met andere vrijwilligers bezigheden.

Genoeg animo, maar ook iemand die het een beetje wil coördineren?

stevo Schreef:

Genoeg animo, maar ook iemand die het een beetje
wil coördineren?

Afhankelijk van wanneer het gaat plaatsvinden wil ik je best helpen (vakantie- en werkplanning).

louis Schreef:

Ik vind het wederom een erg leuk
idee…

+1

Ik pik hem wel weer bij jou op Louis! :smiley:

Erg leuk idee(tu)
Ik ben ook geintreseerd in de tour:)

Met vriendelijke groet,

Herman

Erg leuk idee! Ik doe ook graag mee.

Max

Heel leuk(tu)

Heb de vorige tour van dag tot dag gevolgd, verheug me nu al op de foto’s en verslagen!!

Eddy C. Schreef:

louis Schreef:


Ik vind het wederom een erg leuk
idee…

+1

Ik pik hem wel weer bij jou op Louis! :smiley:

(tu)

leuk! ik zou ook graag mee willen doen!

Ok mannen, Bert wil wel helpen, maar gaat komende week op vakantie. Het zou fijn zijn als iemand vanaf dit weekend eea opstart. Wie oh wie?

Stephan