Kreeg gister de nieuwsbrief van Magrette gemaild.
Weet niet of ze al gedeeld zijn hier, maar voor de liefhebber
Best een tof ding, zag hem vanmorgen op de IG van ForaSec
Die bronzen ziet er gaaf uit zeg. Mooi geprijsd ook als je de invoer niet meerekent.
Wel apart dat ze vermelden dat de pre-order prijs $765 is en dat de prijs daarna ook $765 is. Je zou verwachten dat je als vroege backer korting krijgt.
Ik denk dat er geen invoerkosten berekend (hoeven) worden:
5 Pricing & Taxes
5.1 Do FORaSEC prices include VAT (value added tax)?
Yes, all prices shown include the value added tax (currently 21%) that we are obliged to calculate and hand over to the local tax authorities for sales within the European Union. If your destination address is outside of the European Union, the tax will be taken out in the shopping cart during the order process.
Dat maakt hem wel interessant.
Die bronzen is mooi ja!
Niet mij de schuld geven he, als je (weer) eentje aanschaft
Hoe moet ik het dan goedpraten?
Och, als het bij jou binnenskamers blijft
Ik ben al lang liefhebber van Margrette maar de laatste tijd komen ze niet met iets vernieuwends. Maarja, veel merken hebben hier “last” van Ik heb momenteel alleen nog de “oude” wannabe bronze met Custom made Dstrap en zo’n stukje Kauri hout in de achterkant. Ik heb ook de DLC zwarte Moana Pacific gehad en de Leocino.
Ik draag dit merk al lang een warm hart toe, deze vind ik op zich best goed gelukt maar er zijn paar dingen die voor mij eigenlijk een dealbreaker zijn.
De bezelnummering, voor een duikhorloge is dit niet bruikbaar en het staat gewoon raar, bij deze bezel zou ik een gmt wijzer verwachten.
bandaanzet 22mm, was 24 bij de oude modellen die ik had, paste beter bij de kast vind ik.
maar 38 uur powerreserve dat is echt te weinig, zeker als je regelmatig wisselt van horloge.
maar last but not least, die koffielepel/roerijzer secondewijzer vind ik echt niks, maar goed, ik zie op de Margrette.com site dat ie al uitverkocht is dus er is genoeg animo voor.
Iknhad mezelf ook al rijkgerekend maar de prijzen zijn in USD hè Maar goed, mooie prijs wel.
Thank God
Prijzen staan toch gewoon in Euri?
Dat is een andere site.
Ze maken leuke horloges maar zo jammer van de lug-to-lug, helaas te groot voor mij.
Idd, ze zijn vrij fors.
Had ooit de Moana Pacific in het rosé, vond hem geweldig, maar dat gouden deed het niet voor mij…
@Seaman heeft hem nu, dus gelukkig komt hij af en toe nog voorbij op het forum
Mocht er ooit nog eens een stalen voorbij komen, dan ga ik toch weer voor de bijl denk ik
Die stalen versie vind ik wel tof, dat brons doet me niks…
Mooie band Pat.
Nog available?
Mooie horloges.
Jammer dat er geen stalen band levervaar is.