Hij komt eraan!!
Zojuist bericht gekregen dat de Moana Pacific Diver van Magrette per koerier op weg is naar nederland vanuit New Zealand. Ben benieuwd. Op de plaatjes ziet hij er erg mooi uit.Ik krijg er ook een rubberen band bij dus dat moet deze zomer helemaal goed komen.
Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie geven (magrette.eu).
Is er iemand die al een horloge bij Dion heeft gekocht?
Ik geef toe dat ik direct naar aanleiding van de aankondiging in de mail met Dion geklomen ben. Ben ik nu duurder uit of niet. Niet dat het uitmaakt hoor maar ik overweeg nog wel een dlc variant.
Naja, als je hem uit Nieuw Zeeland laat komen loop je de kans dat je heffingen moet betalen (ongeveer 20%). Daarnaast zullen de verzendkosten binnen Nederland waarschijnlijk een stukje goedkoper zijn.
De prijs in de EU winkel komt ongeveer hetzelfde uit als directe levering vanuit NZ (incl. verzendkosten). Tenzij de douane het pakketje doorlaat zonder hun heffingen/BTW in rekening te brenegn. Is mij overigens nog nooit gelukt vanuit NZ…
Door de voorintekening/aanbetaling via Paypal kon Dion niet goed zien wie waar vandaan kwam. Daarom is er een herinneringsmail uitgegaan, zodat klanten zich bij hem of bij mij (Magrette EU winkel) konden melden voor de uiteindelijke levering. Sommigen hebben gekozen voor directe levering vanuit N-Z. Ook goed, het ging ons erom de eerste 100 stuks zo snel mogelijk bij de klanten die besteld hadden te krijgen. Het gaat mij niet direct om het scoren van wat marge, lekker relaxed als je er niet van hoeft te leven… Normaal worden klanten voor Benelux en Duitsland naar de EU winkel verwezen.
Klanten in Eu die in de EU shop kopen hebben uiteraard de wet “koop op afstand” (retourneren mogelijk binnen 7 dagen na aankomst), levering goed verzekerd en alles netjes voorzien van BTW en een lokaal aanspreekpunt voor vragen/service. Dat laatste komt trouwens ook wel goed voor diegenen die rechtstreeks hebben laten leveren vanuit NZ!
Voor vragen over Magrette mail me gerust op info@magrette.eu. Dit is niet bedoeld als commerciele post! Ik reageer even om helderheid te geven op levering vanuit NL of NZ.