Majary (tu) (tu)

Super snel reageren, prijs OK. Ook het voorstel werd geaccepteerd. (tu)
Nu maar hopen dat TNT zijn werk minimaal half zo goed doet.:z Wat duurt dat wachten toch lang.

Jan Super bedankt!
groet, Robert-Jan

Zeer prettige en duidelijke communicatie !!! Dank je wel en veel plezier ermee ! (tu)

Zelfde ervaring hier: snelle en goede communicatie en een snelle afhandeling van de deal. Top verkoper (tu)!

Vlotte en duidelijke communicatie en snelle afwikkeling, helemaal goed dus!

Mijn eerste G-shock binnengekregen, overgenomen van Majary. Ging allemaal van een leien dakje, zoals het hoort. Bedankt voor de vlotte deal!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Vanmiddag na een hoop gedoe met Post.NL de Seiko Mini Monster van Jan ontvangen.

Vanaf de eerste contacten tot en met het bellen omdat Post.NL in de fout ging is de contact met Jan prettig en netjes verlopen.

Het horloge is keurig netjes ingepakt en verzonden. Jammer van Post.NL maar de ervaringen daarover post ik wel elders.

Bedankt Jan:~

Bandje overgenomen van Jan. Keiharde onderhandelingen goed afgesloten :), snelle verzending, prima band (tu)

Bandje overgenomen van Jan. Woont volgens mij in het datacenter van Ziggo, heerlijk vlotte communicatie! Goed verpakt, snel verzonden. Aanrader!

Meistersinger van Jan overgenomen. Zeer snelle afhandeling.
Alles goed verlopen. Zeker een aanrader.

Panerai bandje van Jan overgenomen.

Zeer snelle en correcte afhandeling.

Kan jan van harte aanbevelen.

Vandaag een prachtig horloge binnengekregen van Jan. Goede communicatie en een supersnelle verzending. :thumbsup:

Meistersinger bandje van Jan gekocht.
Zeer snel en correct.

Topverkoper.

Mooie Meistersinger klok gekocht van Jan.
Bedankt!

Bandje gekocht van Jan aka @majary . Prima communicatie en stuurde de band volgens mij al op nog voor hij het geld op de rekening zag…

Absolute aanrader!
Bedankt jan!