Make some noise!

Mijn certina uit 65 is op 20cm nog steeds goed te horen tikken ik was benieuwd welke horloges er nog meer zoveel geluid maken en misschien nog wel luider zijn dan mijn certina.

3 likes

Iedereens horloge zo stil dat je hem niet hoort? Had hier toch wel graag willen zien welke horloges ā€œluidruchtigā€ waren.

Moet je Roskopf en penanker luisteren :wink: Mijn vrouw hoort ze van de andere kamer.
En natuurlijk ook de buzzz van de stemvork Accutron.

1 like

Ja die accutrons staan op het te kopen lijstje hahaha alleen al vanwege het geluid!

Idd, herrie schoppers

Heb Nog een Rus uit WW2.
Die hoor je letterlijk luid en duidelijk door de gehele kamer heen.
Niet normaal, wel gaaf.

2 likes

Dan heb je ook de wekker en slaagwerk horloge die de uur slagen. :wink:

Nice :sunglasses:

1 like

Ja fantastische uurwerken zijn dat! Zelf nog gekeken naar een tudor advisor en die schijnt vrij luid te zijn qua alarm

Ik had een Timex Quartz chrono die ook echt herrie kon maken met zā€™n getikā€¦ Die heeft helaas de geest gegeven nadat iets zwaars de caseback dusdanig ingedrukt heeft waardoor het circuitbordje gecrushed isā€¦

En onlangs een oude Kienzle handwinder van de hand gedaan die ook best luid kon tikkenā€¦Mn vriendin verwees al naar dat ding als ā€œde tijdbomā€:smile:

1 like

Mā€™n Big Zero mag niet in de slaapkamer op het nachtkastje liggen :slight_smile:

1 like

Hahaha top :ok_hand: