Ook mijn keus. Mooie horloges.
Verdorie. Mijn lijstje weer aan moeten vullen .
Veel plezier met de aankoop!
dankje, dinsdag wordt ie al geleverd, pics will follow
De blauwe, maar lees dat je je keus gemaakt hebt. Leuk sint kadootje!
de deal is still available
Oei die Hamilton is mooi zeg
En wat denk je⦠wordt de khaki geleverd ipv de Jazzmaster , en nog geen uur later word ik ook nog eens gemaild door een mede HF-er die ook de jazzmaster had besteld en waarbij de khaki werd geleverd⦠toeval? ik denk het niet.
Ik zit alleen nu nog te twijfelen of ik hem retour doe of hem houd? ⦠ik had ook nog geen flieger ⦠misschien maar later voor een dresser gaan danā¦
Ik heb er ook 1 besteld. Zal morgen binnenkomen ben zeer benieuwd. Groupon heeft een slechte naamā¦
Dacht dat ik dat hele black friday gedoe een beetje goed was doorgekomen, wordt deze vraag gesteld
nou ben ook benieuwd, ze hebben geen omruil garantie, je krijg een label waarmee je de boel kan terug sturen, en dan binnen 3 weken krijg je je geld terugā¦
Zodra ik ook een verkeerde krijg, stuur ik hem terug, dan moesten ze blijkbaar van dit model af. Dan maar geld terug. Groupon heeft ook een tijdje de naam gehad van imitatieklokjes verkopenā¦(zie google).
Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het meestal ook zoā¦(weer wat geleerd). Ik verwacht het klokje morgenā¦
Ik heb er geen horloge besteld maar mijn ervaringen met Groupon zijn niet alleen slecht.
Vaak heb je een koopje en krijg je een product dat snel kapot gaat en begrijp je waarom het een koopje was.
En de levertijden zijn soms erg lang of je krijgt na een tijdje te horen dat het product er niet meer isā¦nadat je zelf aan de bel hebt moeten trekken.
Zal in dit geval niet zo zijn omdat we allemaal de kwaliteit van Hamilton kennen.
Maar mijn ervaring is ook dat retourzendingen en geld terug nog nooit een probleem heeft opgeleverd. Ik heb zelfs een keer mijn geld terug ontvangen omdat ik te laat was met het reserveren voor een diner en toen was het restaurant vol en de datum verlopen.
Dus op dat gebied was de service top in 3-4 gevallen.
De khaki die ik heb ontvangen is een orginele, even de band op maat maken en dan lekker dragen.
Ben dr wel content mee eigenlijk.
Eerste is top, tweede vind ik maar niks.
Ik zou voor de 2e gaan. Ikzelf ben niet zo van de blauwe wijzerplaten namelijk
Maar als de eerste zwart zou zijn dan zou ik deze nemen.
en ja hoor, ook de verkeerde. Precies die zwarte ontvangen. Ik moet hem terugsturenā¦grrrā¦
Ongelofelijk, ik had ook de seaview besteld en kreeg de Khaki.
Moet zeggen dat het echt een mooi horloge is maar niet het horloge wat ik wilde hebben.
Hij gaat terugā¦jammer. Ik durf het niet aan om nog een keer te bestellen.`
Wel grappig dat de Khaki inmiddels is uitverkocht opde site.
Ik houd hem, heb meteen maar even een bandtool besteld bij Kish.nl want die van de khaki is wat aan de grote kant.
Ik houd hem wel.
ik heb groupon gebeld en krijg een antwoordnr zodat ik niet hoef te betalen voor retour. ik heb zojuist een mail gezonden naar de winkel. Ben benieuwd wat ze zeggenā¦
Ik hoor heel graag wat de winkel te zeggen heeft.
ā> mijn retourlabel ligt wel al klaarā¦
Heb trouwens nog geen retourlabel ontvangen