omdat de aanbieding niet beter word zit ik zwaar te twijfelen tussen deze twee…
Ik ben op zoek naar een midden dresser, een soort van sportieve dresser gezien ik nu eigenlijk alleen nog maar duikers bezit.
Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen, ja of beiden nemen, gezien de prijs zou dit ook nog kunnen natuurlijk
of deze
Allebei nu voor €239,- te koop via een groupon deal ( eerder op de avond bij de blackfriday deals gedeeld)
Ik zou voor de eerste gaan!
Heb net even op je link in het andere topic geopend en moet zeggen dat het een leuke aanbieding is.
Heb zelf nog even getwijfeld, maar 42 mm is me net iets te klein.
De 2e vind ik sowieso mooier en past denk ik ook beter bij wat je zoekt. De eerste heeft veel weg van een duiker dus de chrono lijkt me een betere aanvulling!
Lastig. De Seaview is wel dressier, maar als je nu alleen maar duikers hebt, is het misschien mooier om een keer iets anders te kopen.
Persoonlijk vind ik de Seaview duidelijk de mooiste van de twee, dat dan weer wel.
dat is hem ook geworden. Heb nog even wat zitten loeren naar foto’s, en gezien de dikte en het iets strakkere uiterlijk dan een normale duiker en het meer lijkende op een dresser vond ik de seaview een goede middenweg, die is inderdaad meer dressier dan de Khaki. Èn heeft ook nog eens een vette blauwe sunburst, die had ik ook nog niet.