Make up your mind man!

zucht ik kan maar niet kiezen :wink:

wie helpt me uit de brand ik wil voor een duiker gaan en het liefst 1 met de beste kwaliteit:

of

of

of

Steinhart? Een duiker met dag- en datumaanduiding is niet echt des duikers :wink:

hcptdg Schreef:

Steinhart? Een duiker met dag- en datumaanduiding
is niet echt des duikers :wink:

sorry :slight_smile: mja zit wel een duikring op en hij heet ook nog eens een King Scuba…:stuck_out_tongue:

Certina, echt de mooiste uit deze rij!

2de

Voor mij geen twijfel, de Certina is een plaatje en wat een mooie secondewijzer.(tu)

Succes met je keuze!

Certina zonder twijfel.
Mooie klok, kwalitatief beter als Steinhart.

Gr,

Ron.

Ik vind die Hamilton toch zeker de mooiste (tu)

Certina beste kwaliteit! Heb je de ds diver al gezien die is nog mooier :slight_smile:

Certina! Ik houd niet van moderne Hamiltons en de Steinhart is een hommage. Ik heb de Certina een keer om mijn pols gehad en dat is ECHT een mooi en origineel vormgegeven horloge!

Menno

Jordi91 Schreef:

Ik vind die Hamilton toch zeker de mooiste (tu)

En ook zou goed afleesbaar (TD)

Certina met stip op 1!

Steinhart een hele goede 2e.

Maar de laatste 2 in het rijtje snap ik niet zo.

Vergeleken met de eerste 2 vindt ik de laatste 2 eigenlijk best wel een beetje niks eigenlijk.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Die Hamilton kende ik nog niet, maar de Certina vind ik het mooiste.
Steinhart is ook mooi, alleen waar lijkt ie toch ook al weer erg op… :wink:

Ps heb zelf ook een Steinhart Nav B Chrono II maar dit zijn toch wel goede horloges hoor!

van dit groepje vind ik ook de certina t mooist. weet alleen niet of t een quartz is? dat zou ik jammer vinden.

n visser Schreef:

Certina met stip op 1!

Steinhart een hele goede 2e.

Maar de laatste 2 in het rijtje snap ik niet zo.

Vergeleken met de eerste 2 vindt ik de laatste 2
eigenlijk best wel een beetje niks eigenlijk.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

    1. Certina dus :~

Certina op 1, daarna de Steinhart. De Hamilton is volgens mij ook geen echt duiker aangezien hij maar 100 m (330 ft) waterdicht is.

Succes met je keuze!

marnix.moed Schreef:

van dit groepje vind ik ook de certina t mooist.
weet alleen niet of t een quartz is? dat zou ik
jammer vinden.

Het is inderdaad een quartz, maar dan wel een goeie ( ETA F06.111) dezelfde die in de Tag heuer (quartz Link) zit.

Waarschijnlijk wordt het dan de Cetina of de Steinhart, met in het achterhoofd houdend dat de Steinhart een automaat is met een ETA 2824-2, welke ik denk dat dat misschien wel meer van kwaliteit is, terwijl de F06.111 misschien wel preciezer is en makkelijk vervangbaar is omdat deze maar iets van €21,- is :-s

hier nog een blauwe versie, die ik persoonlijk aantrekkelijker vind dan de zwarte omdat ik ook al een zwarte Oris divers date bezit, dus ook wel w at afwisseling in kleur wil.

Certina verreweg de mooiste!

blauw of zwart, blauw of zwart, blauw of zwart, blauw of zwart, blauw of zwart, blauw of zwart, blauw of zwart, blauw of zwart, blauw of zwart, blauw of zwart, blauw of zwart, blauw of zwart, blauw of zwart, blauw of zwart, blauw of zwart,
:S:S:S:S