Mako band aan de Ray

Ik wilde 'm toch graag op staal, maar ben niet zo gecharmeerd van de originele Ray band. Daarom heb ik er bij Kaj van seriouswatches een Mako band bij besteld.
Zoals gewoonlijk snel ontvangen en daarbij goed advies gekregen :~

En dit is het resultaat:

Wederom Nokia-kwaliteit foto, bij gebrek aan beter zal ik maar zeggen:D

Gr Wouter

Ziet er idd veel beter uit. Zoals ik eerder al een zei, vind ik sommige metalen banden van Casio, Seiko, etc. goedkoop ogen door de gepolijste stukjes. Daar valt de Ray band ook onder. Deze Mako (Sub-achtige) band heeft dat niet. :~

Ik heb een paar maand geleden gevraagd of ik bij de Mako op staal een extra rubber kon bestellen.
Dit kon helaas niet (ook niet andersom), blijkbaar nu wel…
Top!!

Grt.Rene

Ziet er mooier uit idd, wat robuuster als je het mij vraagt

Smoooth :slight_smile:

@ René,
Als je een mailtje stuurt naar seriouswatches, dan wil Kaj je best helpen. Hij vind zelf dat de banden relatief duur zijn, maar is hier wel eerlijk in. Hij heeft mij laten weten de banden binnenkort ook via de site te gaan verkopen. Schijnbaar is er meer vraag naar.
Ik heb eventueel ook nog een rubber band over, komt van mijn Ray. Ik heb hiet echter wel een klein stukje afgeknipt omdat ie mij te lang was. Mocht je interesse hebben, laat 't maar weten via pb.

Gr Wouter

Beste Wouter,

Het was voor m’n zwager die wilde perse staal en rubber leek hem wel leuk voor erbij vandaar…
Tis inmiddels opgelost heb ik begrepen, maar toch bedankt voor je aanbod!!(tu)

Grt. Rene

Graag gedaan René.
Kan ik er misschien iemand anders mee van diest zijn?

wk1 Schreef:

Ik wilde 'm toch graag op staal, maar ben niet zo
gecharmeerd van de originele Ray band. Daarom heb
ik er bij Kaj van seriouswatches een Mako band bij
besteld.
Zoals gewoonlijk snel ontvangen en daarbij goed
advies gekregen :~

En dit is het resultaat:

http://i1165.photobucket.com/albums/q600/wkuipers1
/WP_000323.jpg

Goeie combi! Heel fraai!:~