Mako

Vanochtend vroeg weer een prettige overdracht met forumlid Mako (tu)

Absolute aanrader :~

Wederom bedankt :)-D

Snel en vriendelijk zeker een aanrader !

Veel plezier met de Seiko

Absoluut een aanrader. Peter communiceert goed en snel, uitstekende en betrouwbare handelspartner. Graag een volgende keer weer!

Bedankt,

Dick

Ook ik heb een goede ervaring met Peter.
Heel prettig om zaken mee te doen.

Elf

Bandje verkocht aan Peter. Snelle afhandeling. Top!

Voor dag en dauw horlogeruil met Peter gedaan. Betrouwbare en prettige kerel, top!

Tot een volgende keer!

6 maanden geleden een berichtje naar Mako gestuurd met de vraag of hij een horloge wat hij in bezit had wilde verkopen. Sinds kort de koop afgehandeld. Duidelijke en prettige communicatie! Bedankt, Peter!

Snelle deal met Peter. Geld is direct door hem overgemaakt.
Bedankt Peter @Mako !

Peter zou vandaag langskomen om mijn Hamilton Khaki Field Mechanical 38mm op te halen en dat deed hij ook. Superaardige vent, zou ik zonder aarzelen zo weer zaken mee doen. Een serieuze liefhebber! En… ik mocht even zijn Tudor BB Blue MK1 passen. Dat had ik dus beter niet kunnen doen :smile: zucht.

Fijn zaken doen met Peter, @Mako.

Snelle betaling en dito communicatie. Zou er zo weer zaken mee doen!

Prettige deal gehad met @Mako , niks op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar.

Nogmaals bedankt!

Prima verkoopervaring met Mako gehad

Zeer positieve ervaring met Peter ook wel bekend als @Mako , hij heeft onlangs een timex van mij overgenomen. Communicatie verliep heel fijn en een deal was in no time tot stand gekomen. Top!

Vlotte deal gemaakt met @Mako, snelle betaling en fijne communicatie. Aanrader om zaken mee te doen.:+1: