Heeft iemand ervaring met die handelaar (allicht grijze markt) in Monaco?
Heeft iemand nog ervaring met deze winkel?
Op buitenlandse fora lees ik vooral positieve berichten, ben benieuw of iemand uit Nederland al een keer zaken met deze partij heeft gedaan.
Ik ben nieuw op dit forum en zal gelijk mijn ervaring met Wall of the Watch delen. Begin dit jaar had besloten om mijn 6 jaar oude Tag Heuer Carrera Calibre 16 Chrono te verkopen en te upgraden naar een mooi duikhorloge. Na urenlang te speuren op sites en fora uiteindelijk besloten om de nieuwste Tudor Black Bay Blue (79230B) aan te schaffen. Via Chrono24 kwam ik al snel op het aanbod van Mall of the Watch uit. De prijzen die zij aanbieden zijn zeer concurrerend. Op Nederlandse fora is weinig over deze aanbieder te vinden maar in het buitenland las ik vooral positieve berichten. Ik heb ze om een offerte gevraagd en kreeg binnen een paar minuten een reactie in keurig Engels. Het voordeel van Monaco is dat het binnen de EU valt en er geen invoerrechten betaald hoeven worden. Na wat heen en weer gecorrespondeer besloten om de bestelling te plaatsen via Chrono24 en binnen 3 dagen werd de klok keurig afgeleverd. Deze was in uitstekende staat inclusief stickers e.d. Tot mijn grote verbazing ontbrak bij het boekwerk het originele garantiebewijs. Uiteraard direct contact met ze opgenomen en er werd beloofd dat deze per koerier nagezonden zou worden. Een week was verstreken en ik had nog niets ontvangen. Ik werd gebeld met de mededeling dat hun leverancier het originele bewijs niet had geleverd en deze was zoekgeraakt. MOTW heeft me een korting van Euro 250,- aangeboden ter compensatie. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan omdat een garantiebewijs voor mij aanzienlijk meer waard is. Daarop besloten om het horloge terug te sturen. De 14 dagen zichttermijn was nog niet verlopen maar ik had het horloge wel gedragen. Na aankomst in Monaco heb ik al vrij snel het volledige bedrag teruggestort gekregen incl. 3,5% trusted checkout kosten. MOTW heeft me in de tussentijd goed op de hoogte gehouden en ze zaten met het voorval behoorlijk in hun maag. Het was de eerste keer dat hen dit was overkomen. De manager heeft me ook gecontacteerd en het klonk oprecht. MOTW bood me een andere Tudor aan die wel correspondeerde met het juiste garantiebewijs en toch besloten om deze aan te schaffen. Een paar dagen later had ik de klok in huis en alles was nu gelukkig wel in orde. Zou ik MOTW aanbevelen? Ja, maar vraag altijd of de papieren helemaal compleet zijn! De Tudor is schitterend en ben zeer tevreden met mijn keuze.
Goed om te lezen. Een paar horloges op mijn shortlist zouden via MOTW geleverd kunnen worden, mede door hun zeer concurrerende prijzen en bijna altijd nieuw/ongedragen. Prettig om te weten dat ze eventuele fouten ook goed op lossen. Daaruit blijkt veelal de ware kwaliteit van de verkoper.