Man met veel geld en weinig smaak koopt horloges 😂

Ik kom niet vaak in dit hoekje van het forum, dus sorry als er een eigen hoekje is voor dit soort slechte filmpjes. Echt hilarisch hoe deze man een hele stapel dure horloges koopt. Hij heeft er overduidelijk veel verstand van.

https://www.youtube.com/watch?v=B2Zg52GUOMw

4 likes

Rode schoenen, nuff said…

1 like

Hilarisch? Serieus? Ik heb zo mijn grenzen…

1 like

En dus? :face_with_raised_eyebrow::smirk::tumbler_glass:

3 likes

Ik had bij de titel al mijn vermoeden; Producer Michael. Een bijzondere persoonlijkheid…

2 likes

‘I want some more of those cheap lower end watches’. ‘Ok, lets move on to the Rolex watches’. :sweat_smile:

2 likes

Had al filmpjes gezien van zijn collectie. Veel bling, maar toch veel die iets speciaal hebben.

1 like

De strekking van dit filmpje is dat hij de horloges koopt voor zijn mederwerkers en kaderpersoneel die goede deals gemaakt hebben of anderzijds goed zijn geweest voor zijn business.
Hoe hoger je op de ladder staat in zijn bedrijf,hoe duurder het horloge is wat je krijgt.

Om even 150k uit te geven aan cadeautjes voor je managers en directors vind ik goeie :rofl:

1 like

Had een tijdje geleden ook al wat van hem in de filmpjes gepost, durfde dat niet goed nog een keer te doen :roll_eyes: Ik moet zeggen dat ik het op één of andere manier wel kan waarderen die filmpjes van hem, ook al is het aardig fout natuurlijk…:hushed::smiley:

2 likes

Een van reacties eronder : :thinking:

imagine being the “lower executive” , watching this video.

2 likes

The goal for next year? work harder ,get more shit done and receive a nicer watch from uncle Michael.:rofl:

1 like

Heerlijk toch om zo te kunnen shoppen.

Doen wij ook altijd…

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bij de zeeman…

1 like

Ik zou eerst de rest van zijn fimpjes bekijken, om dan nog eens te zeggen dat hij er weinig smaak heeft. Hij koopt gewoon wat random als blijk van waardering. De rest van zijn collectie is om bij weg te dromen, op de abominations met te veel bling bling na dan.



Geweldig sympathieke man, samen met zijn cameraman best een leuk duo. Verwacht geen in dept kennis van de horloges maar hij heeft wel een idee waar hij het over heeft.

6 likes

Stond hier ook al vermeld… :wink:

Zo verkeerd is zijn smaak toch niet?

2 x Rolex daytona, Rolex datejust, Rolex hulk, AP 39mm, pam86. Kan ik allemaal goed mee leven🤩

2 likes

Maar eigenlijk is hij toch een pak meer kwijt dan die 150000dollar,want taxes moeten er nog bij :neutral_face:

1 like

Hmmm, ik zal gewoon lekker lower management blijven. Krijg je tenminste de betere horloges :joy::joy::joy:

3 likes

Even bij Essential watches in Beverly Hills wezen kijken op de site en via Chrono. Hmmm Nieuwe Rolex 116610ln zit ruim boven de 10k…:thinking::thinking: de Amerikanen hebben het over Good prices…:joy:

1 like

Leuk om naar te kijken natuurlijk; het gaat immers over high end horloges.:ok_hand: Dank je wel voor het delen! :+1::slightly_smiling_face: Die ‘Hoity toity’ man echter vind ik een nogal vervelende zelfingenomen figuur. Behalve dat hij veel geld uitgeeft (want daar gaat het uiteraard om) is het geen leuk persoon om in je winkel te hebben. :thinking: Voor de goede orde: slechts reflectie van mijn persoonlijke mening, meer niet. :wink:

2 likes

Verschrikkelijk!