Man valt achte... geintje, even voorstellen

Altijd fijn studie ontwijkend gedrag (SOG) om hier rond te kijken! Ik maak mijzelf hier ook schuldig aan op het moment.
Leuk om meer studenten hier op het forum te treffen! :+1:

1 like

Welkom hier
:+1:

1 like

Welkom en veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom.
Al gecheckt wat die Commodoor waard is? Misschien val je wel


1 like

Welkom op HF :sunglasses::+1:

1 like

Welkom! geniet hier en verklaar je topictitel even wil je?Of is dat het filmpje van die man die zijn ongelofelijk zeldzame Rolex ‘meebracht’ naar een televisieprogramma? Alles voor de views


Klink ik zuur? Dat mag want ik ben oud en jij bent jong en dat is niet eerlijk!!:grinning:

2 likes

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Welkom.

1 like

Whaha. Welkom met deze entree! Hou je humor vast svp

1 like

Ah! It all makes sense now.

En ik maar denken dat hij een probleem had met zijn autoflowers op zolder.

2 likes

Iedereen hartelijk bedankt voor het warme welkom! :smiley:

Ja @MartijnV, daar ben ik het van harte mee eens! Die eerste 3 of 4 seizoenen zijn het beste idd, na Vice wordt het minder. Van de rest kan ik gelukkig ook nog steeds heel erg genieten, hopelijk komt het nieuwe seizoen er snel aan :slight_smile:

@Peroni, jij hebt helemaal gelijk, daar valt voor de rest weinig tegen aan te dragen. Werken doe ik af en toe al, maar er zijn eigenlijk te veel mooie dingetjes in deze wereld om alle DUO in de zak te houden haha.

Ja en verslavend ook, @Flex! Idd leuk om meer studenten hier te treffen, vo!

Haha @Buster ja denk je? Als ik heel eerlijk ben dan maakt me dat bij deze eigenlijk niks uit, hij gaat toch niet weg. Ik weet het stiekem ook liever niet eigenlijk, voordat ik met m’n bakkes in de kroeg mezelf tot prooi verklaar :slight_smile:

@Brodie goed geraden, jij wint de taart! Inderdaad dat filmpje. Een klein beetje zuur maar hoor, maar daar heb je zo te zien best een goeie reden voor :wink:

@HanDavinci neeeeee de zolder is al gereserveerd voor andere dingen :smirk:
Al klinkt dat hele ‘bonsai’ wel flink verdacht ja!

2 likes

Welkom hier en veel leesplezier :+1:

1 like