Man valt achte... geintje, even voorstellen

Na ruim 3 weken elke dag meegelezen en lid worden uitgesteld te hebben toch maar bezweken. Het virus is rond oktober overgeslagen na aanschaf van een Takano.

De telefoon grijpen elke keer om de tijd te bekijken werd wel een beetje vervelend en tijdrovend (SOG is een bitch!). Deze is stiekem best een dikke schroothoop dus nummer 2 is onderweg. Inmiddels is na donatie van paps de collectie al tot 3 gegroeid. Er lag nog een ouwe Commodoor al 20 jaar in de schuur die ik nu om de pols heb.
Deze doet het onverwacht nog ernstig lekker!

Andere hobby’s zijn waterpolo, bonsai, bonsaipotten verzamelen en geld over de balk smijten. Op de bank Archer kijken en bier zuipen is ook favoriet! Verder ben ik fervent liefhebber van rock/metal en studeer ik in Tilburg.

Inmiddels de -zeer skeere- zinnen op een Daydate gezet, dus nu flink DUO sparen en ondertussen hier tussen alle mooie klokjes hier effe wat inspiratie opdoen!

44 likes

Welkom op het HF :watch::champagne: veel lees en post plezier!

1 like

Welkom en hou die humor er in :grin:

2 likes

Welkom en geniet van al het moois hier.
:+1::+1:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom, die Takano is best zeldzaam, erg leuk!
(Archer vond ik sinds ze in de cocaïne gingen wat minder worden)

1 like
2 likes

image

1 like

Welkom!

En proost Barry! :beers:

:grin:

1 like

Welkom Barry op het HF!

Ieder zijn ding, maar ik zou gewoon even een bijbaantje nemen ipv jezelf voor een horloge in de (studie)schuld te steken. Ondanks de 0% rente

3 likes

Welkom op HF, succes met een DD en veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom op HF !

1 like

Hehe ik moest glimlachen.
Welkom!

2 likes

:joy::joy::joy::joy: Nice. Welkom en veel plezier hier

1 like

welkom-home

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom, veel lees en postplezier!

1 like

Haha, die titel. Welkom, @Barrymans! :smile:

1 like

Welkom of het forum. Veel lees- en kijkplezier.

1 like