Krijg ja dan gelijk zijn hele gamma?
Vrees van niet
Nee dankje.
Oh dat heb ik even gemist. Dan verander ik mijn stem naar flop.
Don’t forget to wind me up.
Hou op met me zeg
De uitstraling heeft ook helemaal niks met Hawaii te maken. Alsof je in die bloedhitte met een veel te grote dresser en leren band rond gaat lopen. Ik mis ook de connectie tussen België en Hawaii. Het merk wordt niet erg sterk neergezet.
Wat ik ook niet trek is die tekst over de 5 pillars. Daarna lees je niet meer 1 tot en met 5 terug, en elke ‘pillar’ bevindt zich op een ander niveau. Opsomming is niet MECE. Zo irritant.
Manamwoah
Zo kun je het ook zeggen
Manjana watches die zijn ook gaaf.
Daarop loopt de datum 24 uur vooruit.
Uiterlijk wel leuk; ja de prijs, dat tekstje en de 4 t/m8 storen me te erg. 'n “No Go” voor mij.
Als ze uit Roermond kwamen dan waren ze vast met een leuke korting te koop geweest.
Tested in België geeft mij inderdaad geen geweldig gevoel, maar als Nederlander wil ik best toegeven dat Made in Meppel het voor mij ook niet zou doen.
In de prijs?
Iemand had eerder een keer alle Chinese onderdelen op eBay bij elkaar gezocht van een prestigieus pretentieus horlogemerk dat ik niet zal noemen omdat het DB Milau was. Fantastisch vond ik dat. Ik vind het lullig om zomaar mensen te taggen die ik niet zo goed ken, dus ook dat zal ik achterwege laten, al denk en hoop ik dat @stefanketelaars het niet erg zou vinden.
Heeft iemand trouwens nog een mooie foto van de keukentafel van meneer Vandeputte paraat? Wat ligt er trouwens naast het horloge op die tweede foto? Een loep met een tachymeterschaal? Intrigerend.
Ziet er leuk uit, maar probleem zit m een beetje ih formaat. Dress watch heb ik het liefst niet groter dan 36mm
Het is vooral het marketingverhaal dat niet klopt met het uiterlijk van het horloge, de insteek van de maker die niet overeenkomt met het resultaat. Een zekere Hans uit NB maakt exact dezelfde horloges voor een fractie van de prijs, kortom waar is het unieke, het persoonlijke, die vibe? Onafhankelijk van smaak vind je dit wel terug bij onze Delftse ontwerper en onze Friese entrepreneur. Dus ik zou niet willen streng maar meer teleurgesteld als je het resultaat ziet na de mooie marketing woorden.
Is wel subjectief. De markt zal dat uiteindelijk bepalen. Uiteindelijk zullen jullie mogelijk gelijk krijgen. Maar de Pellikaan Flying Dutchman is precies even duur en heeft ongeveer dezelfde specs. Dat was ooit een redelijke forumlieveling en HF Limited. Objectief lijkt de prijs zo gek nog niet.
Volgens mij ging die Pellikaan toen voor 650, en was het een GMT.
Die zit standaard meegeleverd in de huidige Speedmaster Professional-doos.
Mooi ding hoor! En deze lunette zit wel altijd goed uitgelijnd.
Niet zo handig van Omega, gezien de bepaald niet loepzuivere afwerking die het bedrijf tegenwoordig aflevert. Althans, dat leid ik af uit de uitlatingen van iemand op een of ander forum over horloges.