Manchetknopen + Horloge Huwelijk

Allen, recentelijk ben ik getrouwd.
Ik had voor onze huwelijksdag, voor de fun een setje ‘horloge manual wind’ manchetknopen gekocht. Die nog werkelijk op te winden waren ook. Tezamen met mijn PO 8500 heeft dit mede gezorgd voor een fantastische dag.

Bijgaande een paar foto’s die ik jullie niet wilde onthouden.

Pics van je vrouw?

X

Proficiat!

zo’n manchetknopen had ik nog nooit gezien, echt leuk!

Hele gave foto’s, mooie klok en leuke manchetknopen! Hopelijk was het een prachtige dag!

Met name de eerste foto bij de schoenen vind ik bijzonder mooi, die bewaar ik even:) Erg mooi

Gefeliciteerd en dat meerdere keren :wink: (tu)

Speciaal voor henkjan. Vrouw + dochter :smiley:

@Mauzer , ik verwacht binnenkort nog de high res versie van de fotograaf.
Indien gewenst kan ik die wel doorzetten naar je tegen die tijd.

Overigens stonden de manchet knopen voor een slordige €90 bij de juwelier, op eBay had ik exact dezelfde voor €10 Inc verzenden vanuit China :wink:

YouTube link voor het type + movement

Gefeliciteerd! Leuk om te zien! Eerste foto is idd een volmaakt plaatje! Bedankt voor het delen.

Proficiat! Mooie foto’s. Ik ben op zoek naar dit soort manchetknopen, maar ik krijg het niet voor elkaar met bugsy&bonnie. Geen idee waar ik dit moet zoeken :S

Dit zijn de mooiste momenten van het leven. Prachtig! Gefeliciteerd :+

Proficiat en gefeliciteerd! Mooie plaatjes.

Gefeliciteerd!

Leuk die manchetknopen

Mooie foto’s!(tu)

En uiteraard proficiat!

Groeten.

Noel.

Erg leuk om te zien, veel geluk toegewenst voor jullie!

Van harte gefeliciteerd, mogen jullie nog lang van elkaar genieten (jij en je vrouw, en jij en de Omega :)). Nu nog op zoek naar een leuk klokje voor je echtgenote…

-Geert

Bedankt voor de felicitaties, de vrouw heeft helaas niet dezelfde passie.
Maar draagt wel een horloge , namelijk een tissot :slight_smile: alleen niet omgedaan tijdens de bruiloft

Mooie manchetknopen, zeer mooi horloge! Mooiste toch dat kleine handje met die bananen in foto 3 :slight_smile:

Mooie foto’s/horloge!
Dat moet wel een mooie dag geweest zijn.

Allereerst je vrouw, en jullie dochter gefeliciteerd natuurlijk!
Dat jullie vele jaren van geluk met elkaar mogen beleven…

Die “uurwerk manchetknopen” da’s een populair item aan het worden… 'k heb hier nog twee FE68’s liggen… zal ik?.. :slight_smile:

Jep, je ziet het steeds meer. Titanium FE68’s? Ik zeg: gaaf!

Prachtig kerel, van harte!! Veel geluk en plezier met elkaar!