Mannelijke wensen van DeWitt

4 nieuwe uitvoeringen van de Glorius Knight - Males Wishes… :slight_smile:

.

.

.

42 mm., RVS, vanaf CHF 6.000,00

-> Artikel

-> Site

1 like

hmmm, de kwaliteit spat er nou niet direct voor mij vanaf. En dan 6000 CHF… veul geld voor middelmatige klok

3 likes

mee eens, je betaalt de naam en het inhouse uurwerk

2 likes

verklaar dat eens?

6000 voor een inhouse werk veel geld?

Och, IWC vraagt soms 2 x dat bedrag voor een “etaatje” …

2 likes

ben puur op de looks afgegaan, die zijn voor mij 13 in een dozijn…

2 likes

verdiep je eens in het merk. Bekijk de site.

vind ik van de Rolexen ook die op HF voorbijkomen

3 likes

waarom? Voor mij zijn de looks belangrijker dan het uurwerk. Dan kan ik me in het merk verdiepen of de site bekijken, ik ga hem er echt niet mooier om vinden.

1 like

Dat kun je toch niet vanaf een foto beoordelen?

Zijn genoeg “Chinese rommeldingen” die er op een foto prima uitzien…

Ziet eruit als iets wat je met free shipping uit china zou halen. Maarja, smaken verschillen.

Op het moment dat een product Males Wishes uit de serie “Glorious Knights” heet loop ik er met een grote boog omheen. Tenzij ik op zoek ben naar een sexspeeltje. :joy: :joy: :joy: :joy:

Trouwens, waarom is die apostrofe weg? En warom staat die K daar? Glorious nights, male’s wishes ziet er beter uit. :slight_smile:

Horloge is met 42x11mm heel OK qua grootte en aardig van kast ontwerp, maar voor 6000 CHF met die naam… en het logo van DeWitt wat ik ook verschrikkelijk vind… Nee dank u.

3 likes

Wat een verschrikking zeg. Zoals hierboven al wordt aangegeven ziet het eruit als een gemiddeld horloge op Aliexpress.com. Om nog maar over de Photoshop kwaliteiten te zwijgen. Ze zijn nog aan het twijfelen of de strap moet aansluiten tegen de kast of niet :joy:

3 likes

Ik vind het een schitterend horloge. Alleen jammer dat de foto’s van deze uitvoering niet zo geslaagd zijn. DeWitt heeft in ieder geval schitterende exemplaren in het gamma, waaronder een hele mooie chronograaf. Voor mij helaas allemaal iets te prijzig.

1 like

Staat dat cijfer 35 nu compleet scheef , en is de 5 kleiner dan de 3 ?
:worried: Mijn OCD kickte zo hard in dat ik een klein gilletje uit krijste.

:scream:

3 likes

Denk dat de 5 los zit :fearful:

1 like

Case closed.

Doet mij een beetje aan een smartwatch denken. Als dat het geval was geweest zouden de vreemde Glorius Knight’s exemplaren nog aardig geslaagd zijn.

Inhouse is m.i niet meer zo relevant als het in zo’n (qua design) doorsnee horloge wordt gestopt.

Groeten,

Tecco

1 like

Je snapt er niks van. Dat heet nou Design.
Denk ik.

Ik heb meerdere Seiko’s met inhouse werken, allemaal voor tussen de 150-500 Euro gescoord. :slight_smile:

En dan heb ik één van de duurdere 5jes.