Mannen Van De Tijd podcast 👍 😎

Beste forumleden,

Bovenstaande podcast draagt bij tot een goede visualisering van deze forum-deelnemers. NĂș heb ik een veel duidelijker indruk van deze twee afzonderlijke ‘forum-mensen van vlees en bloed’. Petje af podcast !

Even een persoonlijk woord voor de leden in Deel 11 van de podcast 


  • @Jurk, jij bent een man die zĂ©gt wat hij doet en dĂłet wat hij zegt. Jouw stijl van spreken en jouw stem: yep, je klinkt exact zoals ik zĂ©lf klink.

  • @HanDavinci, vanwege jĂłu heb ik vandaag het contact met mijn ‘real life broer’ - direct na het horen van de podcast - na 25 jaar hersteld. Jouw stijl van praten (meer: de dictie) en de klank van jouw stem zijn voor 99% gewoon zoals mijn broer ook communiceert, wow !

Jullie beiden zijn “goud” vanbinnen en “lapis lazuli” vanbuiten -‘Pur coeur et Pur sang’.
Beiden van een hoog ménselijk gehalte.

Misschien is deze post overwachts van mijn kant naar de podcast toe, maar daarvoor in de plaats mijn dank en waardering voor deze podcast en ook voor de twee voornoemde leden.

Hartelijke groet,
Hans Rombouts

10 likes

Wajoooh, that’s some deep shit sonn. We vergeten voor het gemak even dat de podcast vanochtend om 6:00 (vrijdag 28-02 jl.) online is gegaan.

Fijn dat je na 25 jaar weer verzoend bent met elkaar! :tada:

11 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

All you need is Han.

3 likes

Hij staat al een week op WikiLeaks.

11 likes

Sorry, dat - vanwege het zĂł mooier vinden lopen van deze Ă©ne door mij geschreven zin - ik de hand gelicht heb met de inhoud. Ik dacht gewoon Ă©ventjes niet na en ben onverwijld door jou terecht gecorrigeerd. Tevens heb ik de ongetwijfelde hoop, dat jouw “correctie” van mijn fout je ongetwijfeld veel ‘likes’ zal gaan opleveren.

Ikzelf heb dit gedaan, vanwege dat ik de stijl van deze zin vóór de inhoud der realiteit heb gezet.
Nu kan ik je schrijven: I stand corrected en heb de fout zelfs speciaal voor jou verwijderd. Hopelijk vind je 'm vergeeflijk, mijn fout in dezen.

1 like

Geen probleem Hans. Ik vind mijzelf ook een inspiratiebron voor andere mensen, het wordt alleen niet altijd ontvangen.

Afijn, na een goed ontbijt even door het pillendoosje en samen lekker aan de borrel met je broer! :clinking_glasses:.

Ik sluit af met wat wijsheden.

‘Het leven is te kort om niet tegen elkaar te praten.’

‘Geen mandarijnen eten na een slok bier’

‘Geef je vrouw een veeg in de morgen, dat is voor jou een dag zonder zorgen’.

Han da Vinci

3 likes

Zou hier misschien een bijzin over tandenpoetsen tussen kunnen? Dat is ook zo’n belabberde combi, met zowel bier als mandarijnen. :-1:

1 like

Ik heb daar geen last van.

2 likes

Ik stel je gewoon vriendelijk een vraag. Ik hoef niet per se te weten of jij daar ook last van hebt.

2 likes

Nee.

1 like

Helder, thanks.

1 like

Het lijkt me heerlijk om met jou En @Tissot62 een biertje te drinken.

3 likes

Ze noemen dit ook wel The HanDavinci Effect.

Als @Handavinci in de ochtend lacht, botsen zijn geluidsgolven tegen de moleculen in de lucht en schijnt de zon hier ‘s middags in Rotterdam.

En als hij niest, dan komen hier de meisjes klaar.

Er is zelfs een film van. De Twentse schavuit werd vertolkt door Ashton Kutcher.

image

6 likes

:joy:

1 like

Die Amy Smart is net als het autootje waar ze naar vernoemd is, wel wat aan de kleine kant. Die past drie (vier?) keer in mevrouw @HanDavinci.

2 likes

Wanneer je mijn (Reminyl 2 x daags 8 mg.) pillen (be)noemt op dit forum, vind ik dat niet erg.

Als je maar niet spot(tend bent) met mijn ziekte, waarvoor ik dit medicijn dagelijks nodig heb,
om ook maar een beetje de dag zo ‘gewoon’ mogelijk door te komen, want dát vind ik dan
wél weer erg.

ZĂ©lf heb ik mijn zogezegde ‘handicap’ (lees: ziekte) al eerder eens genoemd op het forum.

2 likes

De ; Rolex GTM Master II :rofl:

GTM

1 like

Super voor in de auto allemaal! Dank en respect!

1 like

Absoluut niet. Ik hou van stangen en het was een knipoogje. Ik heb eerder gelezen dat je medicatie tegen dementie slikt en daar ga ik geen grappen over maken.

1 like