Mannen Van De Tijd podcast 👍 😎

Die Amy Smart is net als het autootje waar ze naar vernoemd is, wel wat aan de kleine kant. Die past drie (vier?) keer in mevrouw @HanDavinci.

2 likes

Wanneer je mijn (Reminyl 2 x daags 8 mg.) pillen (be)noemt op dit forum, vind ik dat niet erg.

Als je maar niet spot(tend bent) met mijn ziekte, waarvoor ik dit medicijn dagelijks nodig heb,
om ook maar een beetje de dag zo ‘gewoon’ mogelijk door te komen, want dát vind ik dan
wél weer erg.

Zélf heb ik mijn zogezegde ‘handicap’ (lees: ziekte) al eerder eens genoemd op het forum.

2 likes

De ; Rolex GTM Master II :rofl:

GTM

1 like

Super voor in de auto allemaal! Dank en respect!

1 like

Absoluut niet. Ik hou van stangen en het was een knipoogje. Ik heb eerder gelezen dat je medicatie tegen dementie slikt en daar ga ik geen grappen over maken.

1 like

Beter om hier :point_down: inhoudelijk verder te gaan en dit topic te laten voor wat het is. Hans had de behoefte om wat mensen te bedanken.

2 likes

Okee, mijn dank hiervoor.

2 likes

Júist Chlorophyl, jij snapt tenminste dat de rode daad inderdaad mijn wens tot bedanken is (geweest) en nóg.
Al kalft 't met de minuut (alweer) meer af.

Maar dát sta ik mijzelf niet toe om te doen door ándere(n), dat afkalven met de minuut. Daarvoor heb ik teveel moeten doorstáán, ook met mijn real life broer.

En heel erg bedankt voor jouw inzicht, Chlorophyl.

2 likes

Mooi om te lezen. Op een dag wordt je wakker en besef je dat de spoeling te dun wordt om ruzie te hebben.

Ik kwam zelf de eerste vijf minuten niet door, ook niet op dubbele afspeelsnelheid, omdat het over horloges ging. En dan ook nog niet over de voor mij interessante modellen of aspecten.

Voor de makers: Is een transcriptie mogelijk? Lezen is sneller dan op twee keer afspelen. :grin:

2 likes

Ah, niet door mij hoop ik. Ik zie de goede bedoeling!

1 like

Nee, niet door jou, lees mijn post nog eens goed door.
Dáár, daar staat dit reeds benoemd.

Ik ben blij (óók voor jou), dat je mijn (goede) bedoeling ziet.

1 like

Erg leuk jongens! :+1:

1 like

Het werd me bijna teveel…

@HansRombouts wat een initiatief om dat na 25 jaar te doen! :raised_hands:t3: Respect hoor!

1 like

@HansRombouts idd! Respect. Heet je broer toevallig Henk? Dan heb ik nog een avatar voor hem. :upside_down_face:

1 like

Luisterde weer lekker weg de aflevering van vandaag. Alsof je er zelf bij zit. :ok_hand:

1 like

Muchos muchos gracias!
Onderstaande is overigens het topic waarop (bijna) alle afleveringen komen te staan!

Podcast Mannen van de Tijd

1 like

Nog niet afgeluisterd, maar eerste kwartier is lekker gezellig. Alsof je erbij zit in de woonkamer :slight_smile:

Was ook exact de bedoeling! Thanks! :smiley:

1 like

In de podcast waren ze erg enthousiast over deze whiskey dus besloten hem te proberen!

1 like