Mar55 stelt zich voor - nieuwe hobby ?

Hallo, ik ben hier nieuw op het forum. Ik woon in Zuid-Holland in het Groene Hart. Bouwjaar 1955, ha. ha ! Ik ben ingenieur elektrotechniek, ondernemer en nog steeds actief in mijn bedrijf. Horloges is nieuw voor mij, d.w.z. dat ik me erin ga verdiepen. Het komt door een impulsieve aankoop van een goud dameshorloge voor mijn vrouw-lief. Een Pospera van 1960 met 14 k gouden kast en double band. Verleden week van een oudere man gekocht. Het horloge is Swiss-Made en inmiddels door een horlogemaker nagekeken en schoongemaakt, ook het glaasje gepolijst. Daar is het enorm van opgeknapt. Mijn vrouw is er erg blij mee, het is haar eerst echt gouden horloge ! Maar…de rest verhaal ik wel eens later…

36 likes

Welkom

Welkom hier bij HF !
We zijn gek op foto’s.

Hoe zet ik een foto op het forum ?

1 like

Mijn beste,

Mar, van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Door de balk met het pijltje te klikken.
Dan kan je foto’s plaatsen.

Welkom!

Welkom Mar! Hier registreren is het begin van het einde :wink: Veel plezier!

Hierbij een paar foto’s van het Prospera horloge. De horlogemaker kende het merk goed. Er zit een Zwitsers Eta uurwerk in. De wijzerplaat heeft helaas wat vochtschade. Maar er is 2e hands wel een goedkoop model van deze uitvoering te scoren. Dan kan mijn horlogemaker de wijzerplaat overzetten.

10 likes

Welkom! Het lijkt er nu op dat je voor je vrouw lid bent geworden :rofl:
Heb je zelf ook een horloge, daar zijn we hier dan ook wel weer nieuwsgierig naar :smiley:

1 like

Welkom Mar, is een leuke hobby :wink:

Alvast veel plezier met je nieuwe hobby en welkom bij de club :+1:

1 like

Welkom bij de club Mar :+1:

Van harte welkom hier op het gezellige forum!
Veel lees plezier

1 like

Welkom! Je klinkt niet echt als een newbie in de hobby, heb je zelf ook horloges?

1 like

Welkom!

Welkom bij de club Marius.

Welkom op HF!

welkom-home

Welkom Marius emot-tiphat