Marathon Only

10 likes

Zo wordt mijn ongeduldigheid nog meer op de proef gesteld ;-).

1 like

Op WUS lees ik een eerste geval van een loslatende pip op de navigator. Moet je wachten tot het donker is om ‘m terug te kunnen vinden :laughing:

Je zou zeggen dat ze geleerd hebben van de lume-pip op de SAR series :stuck_out_tongue:

1 like

Hopelijk blijft het bij dit specifiek geval.

1 like

X post

afbeelding

7 likes

En nu gewoon ff stoppen met iedereen jaloers tot iedereen zijn pakketje heeft ontvangen :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vier nog even dat dit de enige op het forum is. :partying_face::laughing:

2 likes

:partying_face:

8 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst. Veel draagplezier!
Is dat een Nick Mankeynstrap?

Oh… en welk nummer heb je?

Dankjewel!

Nee eentje van https://www.thewatchsteward.com/

Nrtje 97, gewoon met de hand genummerd! :slight_smile:

Ziet er goed uit de navigator, lijkt wat “ergonomischer” dan de SAR. Hij is er net, maar draagt 'ie fijner dan de large SAR’s?

Ik las trouwens dat je de tijd niet terug mag draaien en de datum niet mag verstellen tussen (uit me hoofd) 21:00-03:00. Beide zaken werkelijk nog nooit rekening mee gehouden… Nu is dit ook voor het eerst dat ik een boekje doorgenomen heb…

Gaaf hoor! Weer eentje :+1: Het bandje staat ook goed :slight_smile:

1 like

Datum is beetje algemene regel bij horloges.
Tijd niet terugdraaien is nieuw voor mij. Kwam er trouwens achter dat de minuten wijzer bij instellen een beetje of had. Dan is de truck om 5 minuten voorbij de bedoelde minuut te gaan en dan stukje terug draaien.

Thx, ik ben echt grote fan van deze type bandjes, geen flapjes of extra lapjes stof dus draagt super laag wat ik het mooiste vind.

En dan heb ik er nog een reden erbij waarom ik voorkeur heb voor geen datum :slight_smile:

1 like

Al wat meer van FedEx gehoord?

Steeds weer ‘delayed’. Hopelijk morgen…?

Vaag. Zal voor je duimen.