Nog geen informatie gekregen na e-mail met orderbevestiging. @lance_explorer al wel wat gehoord?
Ook nog niets gehoord. Wel is gister de paypal betaling gefixed. Dat duurt ook altijd een paar dagen.
Had vandaag wel een mail verwacht. Ach ja donderdag zit Koningsdag er nog tussen dus het zal wel ergens volgende week worden
Ik kwam bij toeval op dit model uit, via een zoektocht naar een andere gadget. Dacht ga even op hf zoeken en ja tuurlijk hier stond hij al dagen eerder.
Wel vet balen want heb de ‘introductieaanbod’ nu al gemist
Hoe ik het nu zie is dit DE ‘fieldwatch’ voor mij waar ik al jaren tevergeefs naar op zoek was. Een mooie Steward strap erop en klaar.
Kijk ook even bij gnomonwatches voor een scherpe prijs
Zo dat scheel veel, alleen wel buiten EU…
Bij marathon nog wel 10% korting via code die je krijgt bij registratie.
Dat is ook wel lekker. Heb ik gemist. Moet wel zeggen dat toen ik het nieuwe model zag nergens meer naar gekeken heb en direct besteld heb haha! Had er eigenlijk nog wel een rubber band bij gewild. Maarja later maar een keer
Was al ingeschreven, maar ander e-mailadres gebruikt
Het is wel echt een top model hoor De vorm van de kast ziet er goed uit, saffier erin en gaaf ETA Precidrive uurwerk ook.
Eerder vaak naar o.a. de MKii Paradive gekeken maar het uurwerk wat daarin zit en de dikte in de specs van de kast hielden me altijd tegen.
Beetje spijt niet bij Canadese AD besteld te hebben. Aan Marathon zelf heb je niet veel:
“We are currently experiencing a high volume of orders and are working diligently to fulfill them all as quickly as we can! We hope to have your order shipped out to you as soon as possible!”
Woohoo “shipment is on its way”. Eta 5 mei
@jeronimo even taggen. Je ben ook wel van de toolwatches… De nieuwe Marathon Navigator al gezien?
Nee niet gezien. Een tof merk. Ik ga straks ff kijken.(gevaarlijk)
3 Mei hier… spijtig dat die net tijdens een midweek is. Dus hoop dat ze per ongeluk sneller zijn, anders andere lever optie.
Ben benieuwd of dit gevoel aanhoudt… en leidt tot verdere actie
Terwijl ik wacht op binnenkomst alvast mijn fanpage aangevuld.
Dat gevoel was nooit eerder zo extreem ik had dezelfde dag het horloge nog besteld heb nooit eerder zo snel iets gezien en direct tot kopen over gegaan…
Mooie fanpage heb je gemaakt, leuk en mooi om te zien en lezen!
Goed bezig! Sterkte met wachten.