Ik heb er nooit een gehad, vind ze niet zo mooi. Topic ooit als geintje aangemaakt
Nou aan FedEx ook niet. Pakketje ligt vast bij de douane voor controle. Sjongejonge een pakkie uit Swiss, het zijn geen ‘blikken ananas’ uit Colombia…
Ik dacht dat het vanuit Italië werd verstuurd, ik weet niet meer waar ik dat vandaan heb Dan zou het in principe niet via douane gaan. Wellicht nog geen voorraad opgebouwd in Italie en direct vanuit Zwitserland verstuurd?
Hmm, das wel raar. Ik heb er ook een besteld vanuit de EU site. Staat bij dat de totaalprijs incl taxes is. Als het goed is hoef je dus niets extra te betalen.
Ik begreep dit niet helemaal, komt van hun EU site:
Orders placed within Continental Europe will receive free standard shipping (not including applicable taxes and duties) for all orders over €250.*
Vervolgens een vraag gesteld per email, en na 10 dagen nog geen reactie, ze zitten wel echt te springen om klanten daar
Bijzonder is het. Vanuit Singapore om wat te noemen is het in vijf werkdagen bij je aan de deur. Met DHL dat dan weer wel.
Mijn pakje ligt bij Fedex in Schiphol Rijk. Gaan pas volgende week bezorgen op verzoek.
Het heeft ook te maken met afzender. Dit is denk ik soort economy verzending. Ook alleen maar afleveren op doordeweekse dagen.
Verdikkeme
Ik wacht al zo ongeveer tien jaar op dit model, nou ja dan moet deze extra week er ook maar bij
Morgen is ook gewoon een werkdag voor fedex! Wat zegt de track en trace?
Bij mij was eerst gisteren ‘gepland’. Dat zouden ze sowieso niet gehaald hebben gezien de updates
Dat ie gister ‘out for delivery’ was. Had vanmiddag contact met fedex gehad en die gaven aan dat de douane eerst gaat controleren.
(ik had het eerder over 5 mei maar had me vergist. In het Engels begint men met de maand in de datumweergave )
Mijn Navigator wordt pas op zn vroegst in de week van 14 mei verstuurd. Wel een gratis “Defstan” leren band kado. Kijken hoe mij geduld op de proef wordt gesteld ;-).
Lekkere gasten bij FedEx. Verzoek gedaan om pas 9 mei te leveren (ivm vakantie tm vandaag e.d.). Staan ze vandaag voor de deur. Gelukkig was mijn oudste zoon thuis om het in ontvangst te nemen. Dus uitpak party toen ik thuis kwam.
Woehoe! Gaaf man! En hoe voelt ie aan, wat vindt je ervan?
Heb even wat close up foto’s geplaatst in NA topic. De eerste indruk is goed. Draagt comfortabel op de strap, de verhouding lengte en dikte is goed.
Gesatineerde afwerking staal is mooi, maar naar mijn gevoel meer bevattelijk voor vlekken e.d.
Uurwerk moet ik nog even afwachten.
Gaat niet mijn daily beater worden denk ik. Dat blijft de Arctic MSAR. Op de navigator wil ik wat zuiniger zijn
Pohh. Dat is toch echt wel vet hoor in die bezel