Ik wou net mijn link uit de e-mail delen, omdat ik 'm zelf (nog?) niet ga bestellen, maar blijkbaar is het een niet-persoonlijke link
Lekker Stephan, ik ben benieuwd hoe snel je 'm hebt! En uiteraard benieuwd naar de foto’s
Ik wou net mijn link uit de e-mail delen, omdat ik 'm zelf (nog?) niet ga bestellen, maar blijkbaar is het een niet-persoonlijke link
Lekker Stephan, ik ben benieuwd hoe snel je 'm hebt! En uiteraard benieuwd naar de foto’s
Wilde misschien nog wachten op de versie zonder datum (die vast ooit gaat komen).
Maar dacht, ach wat…
Snap overigens niet waarom ze dat ding op vrijdag lanceren.
Doe dat op woensdag, dan is de kans dat ie voor/in het weekend er is…
Zonder date is ook mooi, maar gezien de tijd die het heeft gekost om deze te releasen,… denk ik dat je een goede keus hebt gemaakt
Ik moet zeggen dat op de foto’s van hodinkee het horloge wel echt héél mooi is, vooral het zijaanzicht waar je de curved lugs en het dunne profiel van het horloge ziet… nice
Website Marathon Watch vertoont kuren (US off line, EU laadt de SSNAV-D niet meer). Wellicht door de lancering, gesteund door verschillende online artikelen.
Beste Marathon fanaten,
Ik wil mogelijk me tot jullie voegen door ook een Marathon aan te schaffen, alleen twijfel ik nog over het model.
Is er iemand die een MSAR Quartz naast een TSAR of GSAR zou willen leggen en fotograferen?
Ben voornamelijk benieuwd naar hoe men het verschil in dikte beleeft en hoe men de verhoudingen in het algemeen ervaart.
Wil namelijk graag een zo dun/minder dik mogelijke (de MSAR Quartz dus), alleen twijfel ik of het verschil in dikte wel voldoende is om voor de 36mm ipv 41mm te gaan.
Hoop dat iemand beide modellen heeft en de moeite zou willen doen!
Nice! Absoluut een no brainer. Metoo
Ben benieuwd hoe rap ze verzenden…
Zal dit weekend even foto maken. Je woont niet toevallig in de buurt van Amsterdam? Maken we er een kleine Marathon Watch Meet-up van
Wauw, perfect!
Heel erg bedankt!
Hoe ervaar je het draagcomfort tussen deze twee?
Beiden prima.
De 41mm is op mijn 17cm pols lekker aanwezig, zonder vervelend te worden. De lug to lug is prima. Wel ligt ie wat meer op de pols dan om de pols zoals een seiko gevoelsmatig doet.
De 36mm voelt vlak na dragen van 41 mm wat klein, maar blijkt in praktijk een ideale maat. Zeker in combinatie met quartz is dit mijn meest gedragen horloge in afgelopen jaren.
Lekkere dikke band heb je op de gsar. Is 'ie comfortabel? Welke is het?
In het blauwe gedeelte gekocht.
Is gemaakt door https://cloverstraps.com/
Draag vaker rubber of MN strap, en af en toe deze. Fijne strap, niet te stug.
Grrrrr… nog geen follow up mail van Marathon.
Duurt lang!
Wat is de ervaring van mensen die bij Marsthon EU bestelden qua mailverkeer en levertijd?
Klantenservice kan wel wat training gebruiken in de EU.
Tegenwoordig mail ik US als ik vragen heb, veel fijner, sneller en altijd dezelfde persoon. Sorry, daar heb ik je niet mee geholpen, ik hoop dat je 'm snel binnen krijgt kun je het pakket al tracen?