Marathon Only

Gaat iemand 'm kopen bij de release? @Stephannl jij?

De kans is groot. :sunglasses:

2 likes

giphy

1 like

Domibo vriendje om.

6 likes

Begin wel een beetje verliefd op die witte dial te worden.

2 likes

De functionaliteit en omstandigheden waarin dit horloge ten alle tijden blijft werken. Wat voor de doelgroep een veel groter ding is dan voor ‘normale’ consumenten zoals jij en ik.

Ik vraag me af wat die dingen voor contractpartijen kosten. De marges zijn daar flinterdun in vergelijking met de consumentenmarkt.

Om eerlijk te zijn vind ik 1800 erg stevig.

Goed punt. Daar zal flink wat ruimte tussen zitten.

Ik reageerde meer op dat je de waarde aan de buitenkant niet af ziet. Niet de usp van Marathon. (Maar ik vind die witte dial wel sexy)

1 like

Dat kon voor Corona prima :laughing::weary:

@ThaPapper kom er maar in … :wink:

1 like

Voilà en ik zou adviseren om de Marathon eens bij Q-Watches te gaan bekijken, hij is vrijwel nieuw en het is heel goed zaken doen met hen. :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Veel te lang de Msar Arctic in het nachtkastje laten liggen… komende tijd maar weer is wat polstijd geven.

2 likes

Nee, nee, we gaan de kat niet op het spek binden. Ik blijf uit de buurt van de Antraciet. Spaarpot moet gevuld blijven voor iets anders.

2 likes

Je hebt gelijk, antraciet is super. :heart_eyes: Het is mooi onder de radar, past bij alles en deze draagt nog heerlijk ook maar keuzes moeten worden gemaakt. :slightly_smiling_face: Ik zou ze alleen voor het mooie eigenlijk iets minder vaak moeten maken. :sweat_smile::joy:

1 like

De sar weet zich ook uitstekend staande te houden in de keiharde wereld van het glow in the dark golfen.

4 likes

4 likes

5 likes

3 likes

800 euro + ballistic strap
830 euro + defstan strap

Introductieaanbod:
830 euro + ballistic + defstan

en incoming…

2 likes