Nice!
![]()
Na lang kijken, vergelijken en twijfelen dan toch de knoop doorgehakt.
Marathon Gsar 41 mm in anthraciet.
Draagt zeer comfortabel, mooie afwerking en goede rubberen band.
Gefeliciteerd met deze kanjer van een aanwinst!
Een marathon lopen met een Marathon om de pols;
dat zal helemaal wat zijn. ![]()
Heb de MSAR van Dao over kunnen kopen hier op HF. 36mm is erg wennen zelfs voor mijn 6.5 inch /16.5 cm pols. Draag doorgaans 39-45mm divers.
Ik lees dit wel meer bij MSAR eigenaren. Je went aan het kleinere formaat en gaat op een gegeven moment juist dat waarderen. Grote divers zijn overal.
Hoe is die ervaring voor jullie? Herkennen jullie er iets van?
Ik heb er eentje gehad, mij viel ie te klein, heb ik wel een iets dikkere pols met 18,5 cm.
Ik hou het bij 44 mm, niet kleiner meer, weet gewoon dat het mij dan te klein gaat worden.
Ben met grote duikers begonnen. Een aantal van Seiko rond 44/45 aan. Heb ook de 41mm SAR en vind de 36mm eerlijk gezegd lekkerder dragen. Die zit dan ook in het “kernteam” van daily beaters. Heb een 17mm pols. Mijn MSAR heeft witte wijzerplaat, misschien dat dat een optisch effect heeft.
Dankjewel voor het delen!
Witte dials helpen inderdaad met optisch groter lijken.
Hier nog steeds heel tevreden over de GSAR 41mm.
Draagt inderdaad wat kleiner, maar heel comfortabel.
Soms heeft het horloge een bijrol.
Bij gehuurde huisje kwam een kat schuilen voor de regen. Gezellig met z’n tweeën op de veranda.
Na de gpq (verkocht) de msar auto (verkocht), de msar arctic quartz (die zeker blijft) en het gp-kompas. Kon ik het, toen deze in het blauw stond, niet laten om ook deze te kopen
. Op t eerste gezicht klopt alles aan dit horloge. Draagt heel fijn, zeker in vergelijking met de gpq.
Mooie aanwinst! Ben benieuwd hoe die is, maar heb wel even genoeg marathons (en ik wil nog niet één weg doen)