Marathon Only

Soms heeft het horloge een bijrol.
Bij gehuurde huisje kwam een kat schuilen voor de regen. Gezellig met z’n tweeën op de veranda.

11 likes

Na de gpq (verkocht) de msar auto (verkocht), de msar arctic quartz (die zeker blijft) en het gp-kompas. Kon ik het, toen deze in het blauw stond, niet laten om ook deze te kopen :sunglasses:. Op t eerste gezicht klopt alles aan dit horloge. Draagt heel fijn, zeker in vergelijking met de gpq.

6 likes

Mooie aanwinst! Ben benieuwd hoe die is, maar heb wel even genoeg marathons (en ik wil nog niet één weg doen)

1 like

7 likes

4 likes

4 dagen hiken en camperen op de Salkantay trail, met uiteraard de MSAR Arctic. Zwaar maar te doen, alleen heeft de bezel marker op 25 het niet helemaal overleefd. Een mooie herinnering aan deze reis.

6 likes

Geeft het horloge een beetje karakter :wink: :muscle:

1 like

7 likes

7 likes

Maple leaf & mushroom

11 likes

Zal redelijk lastig worden, maar als ie bij iemand hier wat in de weg ligt

8 likes

Goede unit voor het regenachtige weer :rofl:

6 likes

Al jaren af en toe eens zitten loeren naar een Marathon. Eindelijk eens de knoop doorgehakt met deze TSAR.

Wat zijn die toolwatches toch heerlijk!

8 likes

Dat begrijp ik :wink: Hier hetzelfde, maar wellicht dat er bij mij wel eerst nog een CWC komt voordat ik een Marathon aanschaf.

Gefeliciteerd met je nieuwe NA verder! Erg fraai horloge! :grinning: :+1: :+1:

2 likes

Dank je! Ben zelf (nog) niet bekend met CWC. Vind je een specifiek model mooi of heb je iets met het merk zelf?

1 like

De Mellor 72 vind ik erg gaaf, toolwatches/militair vind ik een leuke categorie om in te shoppen :wink:

IMG_2095

6 likes

7 likes

Hoe bevalt die bracelet, lees daar geen positieve reviews over namelijk.

Staat hem goed

1 like

Is erg stil hier, dus maar een pic plaatsen.
Vandaag de YAMAN op een handgemaakte lederen band:

3 likes