Soms heeft het horloge een bijrol.
Bij gehuurde huisje kwam een kat schuilen voor de regen. Gezellig met z’n tweeën op de veranda.
Na de gpq (verkocht) de msar auto (verkocht), de msar arctic quartz (die zeker blijft) en het gp-kompas. Kon ik het, toen deze in het blauw stond, niet laten om ook deze te kopen
. Op t eerste gezicht klopt alles aan dit horloge. Draagt heel fijn, zeker in vergelijking met de gpq.
Mooie aanwinst! Ben benieuwd hoe die is, maar heb wel even genoeg marathons (en ik wil nog niet één weg doen)
4 dagen hiken en camperen op de Salkantay trail, met uiteraard de MSAR Arctic. Zwaar maar te doen, alleen heeft de bezel marker op 25 het niet helemaal overleefd. Een mooie herinnering aan deze reis.
Geeft het horloge een beetje karakter
![]()
Al jaren af en toe eens zitten loeren naar een Marathon. Eindelijk eens de knoop doorgehakt met deze TSAR.
Wat zijn die toolwatches toch heerlijk!
Dat begrijp ik
Hier hetzelfde, maar wellicht dat er bij mij wel eerst nog een CWC komt voordat ik een Marathon aanschaf.
Gefeliciteerd met je nieuwe NA verder! Erg fraai horloge!
![]()
Dank je! Ben zelf (nog) niet bekend met CWC. Vind je een specifiek model mooi of heb je iets met het merk zelf?
De Mellor 72 vind ik erg gaaf, toolwatches/militair vind ik een leuke categorie om in te shoppen ![]()

Hoe bevalt die bracelet, lees daar geen positieve reviews over namelijk.
Staat hem goed