Marathon Only

4 likes

Leuk om je Marathon te zien. Kijk altijd uit naar de plaatjes hier. Het is wel beetje een @Stephannl only topic geworden. Zijn er zo weinig Marathons op HF?

Ik zou best wel weer een TSAR (WW194007NGM) erbij willen hebben maar ze zijn momenteel onverkrijgbaar in Europa en nieuw een heel gedoe vanwege import enzo en/of heel erg duur.

2 likes

Keeping de dream alive… :v:

Er zijn er niet veel, en daarvan staan een aantal te koop.:grimacing:

Europese aanbod sucks. Volgen de aanbiedingen van Marathon zelf niet. Het zure is dat de horloges die door Europeanen via de marathon website worden besteld vanuit Zwitserland worden geleverd. Ze zijn te beroerd om even met kruiwagen de grens over te steken.

2 likes


Nog steeds een van mijn favorieten.

4 likes

Teaser…

3 likes

Voor degene die op zoek zijn.
Op MP staat een GSAR te koop voor een scherpe prijs.
Inclusief rubber en staal.

Heb je een linkje? Ben lui…

Automaat toch? Ik zoek de quartz … de TSAR dus. Oh enne, niet de 36mm ‘medium’ damesuitvoering maar de normale. :wink:

Marathon GSAR horloge
Gereserveerd

Inmiddels gereserveerd zie ik😔

2 likes


GSAR & TSAR ( 36 mm )

5 likes

3 likes

Marathon heeft tijdelijk leuke T-shirts…

En maar weer een wristshot om dit topic levend te houden… Iemand moet het doen. Deze combi met een dikke single layerd Zulu strap bevalt goed.

4 likes

Blijft een geweldig klokje! Hopelijk kan ik je binnenkort helpen met het topic levend houden.

Wordt hoog tijd :grinning:

1 like

6 likes

4 likes

De Artic MSAR (Medium SAR) automaat…
Eerder was er al de Artic MSAR in quartz uitvoering…

2 likes

Uitgebreid verhaal over de Artic MSAR auto.

Ook stukje over experiment van Marathon om logo op de dial te zetten (bij de quartz versie). Werd niet goed ontvangen, en zie ook niet terug op nieuwe model.

Vind een witte wijzerplaat niet bij dit horloge passen. Niet mijn kopje thee! Doe mij de echte, de normale TSAR, maar … :wink:

Koop dat ding dan gewoon!

Voor wat betreft de artic. Ik ben er nog niet uit.
Zou die wel eens irl willen zien… even naast de ML SAR.

1 like