Marathon Only

Ik stuur je zo wel even een Tikkie … :wink:

4 likes

4 likes


De GSAR op zijn originele stalen band.
Draagt heerlijk.

1 like

Upcoming voor vaderdag: 15% korting en gratis verzending (vanuit zwitserland).

1 like

Nice :maple_leaf: op de clasp. :+1:

1 like

Even omhoog dit niche topic omhoog. Er staan nog een een mooie Jumbo en navigator te koop in blauwe gedeelte.

3 likes

Ah leuk, marathon doet een eerbetoon aan de red maple leaf gsar op social media…

Te weinig liefde voor dit merk hier … :smirk:

Vandaag heeft Marathon een aanbieding: Grey Maple Leaf SAR (:ok_hand:) met gratis bracelet.

Anders in blauwe gedeelte nog een Jumbo (48 mm en lug to lug 55 mm :flushed:) en een Navigator.

2 likes

Okay, ik behoor blijkbaar tot de fanbase. Heb het geschopt tot de instagram story van Marathon Watch. Nu keihard lobbyen voor een Artic versie met Red Maple Leaf. :laughing: “We’ll pass along your suggestion!”
Had ik nu maar Photoshop skills om even een render te maken voor ze…

Zie op de site dat ze nu onderscheid maken tussen Medium, Large en Jumbo.

1 like

Nieuwe MN strap :raised_hands:

4 likes

Interessante long read. Niet zozeer voor de review van de Artic Medium SAR, maar voor het inzicht in de geschiedenis en cultuur van het bedrijf, de marges op horloges (die ze verkopen aan overheden) en terughoudendheid van de Canadezen voor tritium in het begin.

1 like

Ben mij nu ca. 5 jaar meer in het verdiepen in horloges en ben Marathon nog maar zelden tegen gekomen en toen eigenlijk nooit verdiept in het merk.

Maar door dit topic realiseer ik mij pas hoe gaaf ik ze eigenlijk vindt … ik vindt het echt een uber-toolwatch … echt zo’n gevoel van wat als de wereld vergaat en in je kunt maar 1 horloge in je overlevingstocht mee nemen (wellicht toch te veel amerikaanse rampenfilms gezien :joy: ) … dan moet er wel een Marathon om de pols zitten.

Wie weet ooit nog in deze “vrije” wereld :star_struck:

3 likes

Leuk artikel!
Geniet nog elke dag van die van mij… perfect horloge om letterlijk alles mee te kunnen doen.

3 likes

2 likes

Social media team Marathon Watch is lekker actief de laatste maanden… :laughing:

543413e9-99d1-47db-b6ae-2cf1b946a346

Verder meer in topic:
Gaan we @Roger_Beep z’n (4e) TSAR nog zien hier?

1 like

Jaja ik kom er aan hoor! Nog even geduld, want ik ben nog aan het wachten op mijn MN strap.
Hij zit nu op de rubber band en da’s niet mijn dingetje. Door die extreme vanille lucht van dat bandje denkt iedereen dat ik een soort van My Little Pony ben of zo…

Trouwens die MN Strap met rode bies staat wel super op je MSAR! Mooie combi :ok_hand:t3:

1 like

Vooruit, dan een aanvaardbaar excuus. :laughing: Moet eigenlijk weer een MN strap (voor de nieuwe Seiko), maar hik tegen verzendkosten aan. Had laatste keer gewoon 2 moeten bestellen.

Met die rubber strap heb ik altijd het gevoel.dat ik bak vanille ijs heb gemorst op het horloge.

1 like

Checking in!

Je moet anders even kijken bij Watchobsession in de UK. Ik was bij hun 80 Euro kwijt, inclusief verzenden.

3 likes