Marathon Only

:+1::+1:

Lekker hoor.
Zal eens op die site kijken… ben er nog niet uit welke kleurcombi het best zou passen bij de (olijf)groene seiko. Groene strap lijkt me dan ook weer too much…

1 like

Ja mee eens hoor. Beetje subtiel is mooier.
Zwart misschien? Of die grijsachtige (mirage) met groene centerline?

image

Alhoewel dat wel weer heel ander groen is :thinking:

Zat net naar die grijze met groene streep te kijken… is het inderdaad net niet.
Zwart met donkergrijs streepje misschien. Net even anders, maar niet te opvallend. Laatst mijn oude groene mn strap in de kliko gegooid (bekende rafelprobleem). Had hem moeten bewaren om te zien in hoeverre de kleur overeen komt.

Ik kijk het nog even aan… voorlopig op zwarte drie ring zulu.
(En anders gooi ik de denim mn strap er op. Onder het motto: als de kleur maar afwijkend genoeg is wordt het een cult combi).

1 like

Tijdelijke combi…

4 likes

Kom op… Het is herfst. Marathon om de pols en kom maar met die plaatjes.

5 likes


Maar eens op een nato gezet

4 likes

Na een paar dagen deze te hebben gedragen voelt elk horloge klein :grin:

3 likes

Limited edition met embleem Israëlische elite eenheid…

Dit is interessant nieuws van Marathon:
the Stainless Steel Pilot’s Navigator Re-Issue is scheduled for 2021 release.

4 likes

Iemand van jullie ooit EOL melding gehad bij een van de quartz varianten. Wat hebben jullie gedaan, opsturen voor service naar Marathon ivm certificering/garantie. Of gewoon bij een horlogemaker in NL? Iemand advies? Thanks

Heb dit bij de navigator nog niet gehad. Ik zou batterijwissel gewoon bij een juwelier doen. Garantietermijn is toch al verlopen.

Edit: Bij de duikers zou ik wel juwelier kiezen met wat meer horlogekennis die waterdichtheid kan testen.

1 like

1 like


Krijgt veel te weinig aandacht voor zo’n dijk van een toolwatch.

5 likes

Eens

6 likes

Vandaag de Navigator.

Totaal unrelated: Mooie 41mm TSAR in blauwe gedeelte… Met fatsoenlijke doos! Ze leren het bij Marathon.

5 likes

Kom maar, kom maar, kom maar, kom maar door met die wrist shots… :sunglasses:

Jeetje, ouwe foto’s door te bladeren … kom ik deze tegen! :heart_eyes:

Luxeproblemen: De stoere dikke Promaster weer verkopen en op zoek naar een Marathon? Hmmm. :thinking:

4 likes

Ja! :laughing:

1 like

:joy:

3 likes