Marathon Only

Ik ben geïnteresseerd geraakt door mijn eigen bovenstaande post.

Alleen nu de vraag: GSAR of TSAR of hou het lekker bij de SPB153.

• GSAR
  • TSAR
  • SPB153

0 stemmers

Herkenbaar, bijna hetzelfde gedaan, mechanische arctic. In het winkelmandje, 20 procent korting en nog eens 10 procent als je je aanmeld. Komt natuurlijk nog flink wat bij voor een stalen band en invoerkosten. Toch nog maar even op youtube reviews en unboxing vids bekeken. Conclusie; voor mij persoonlijk toch te klein. Ziet er imo gewoon een beetje raar uit. Wijzerplaatje wordt wel erg mini icm dikke bezel, robuuste bouw. tenminste dat heb ik mezelf wijsgemaakt zodat ik er geen hoefde te kopen : )

Ik wacht wel tot er een 41 mm variant verschijnt.

Precies dat. Met mijn pols kom ik er nog mee weg, maar de verhoudingen zijn vraagteken.
Probleem is nu alleen dat ik verlekkerd naar andersoortige witte dial horloge kijk… die factor 3 of 4 is qua prijs, maar esthetisch heel erg lekker is. :man_shrugging:t2:

Hoewel ik Marathon een warm hart toedraag zou ik geval van of-of gaan voor spb153. Beste oplossing is en-en… doe ik ook :joy::sob::man_shrugging:t2:

1 like

precies dat, blij dat ik niet de enige ben. Twijfel tussen helemaal goed en uniek en gewoon “off”.

Foto?

Jaja, … daar ben ik weer! :heart_eyes:

Oh en waarom de ‘T’ en niet de ‘G’? Omdat bij het searchen & rescueën een quartz betrouwbaarder is. Dus. Ahum. Toch? Nou ja, ik zou voor de quartz gaan en heb dat dus ook heel bewust gedaan. :wink:

7 likes

Iemand van dit forum moet het toch een keer proberen… Die knagende onzekerheid… :scream:

2 likes

Welkom terug, herintreder / recidivist

1 like

Haha, dank je wel! Blij weer dat ik hier weer mee mag doen. :wink:

20201129-IMG_6010

6 likes

Precies wat ik nodig heb :joy:

Mijn geldboompje is helaas afgelopen nacht kapot gevroren… :joy::joy:

2 likes

Je zit met de TSAR helemaal goed, getuige dit verhaal … :sunglasses:

"I have accidentally dropped it from a six-foot height onto a concrete floor, worn it through brutal sandstorms and extreme temperatures, and knocked it around the insides of armored vehicles during patrols and raids with such force that I winced and expected the sapphire crystal was cracked or the bezel dislodged.

It has withstood the shock of thousands of rifle and pistol caliber rounds fired in training, and sweat induced from miles of forced marches and physical training runs. It is an absolute beast."

Bron: https://www.gearpatrol.com/watches/a498091/story-of-an-issued-military-watch/

Recidivist past het beste imho :joy:

1 like

Wat zijn ze mooi op die groene MN Straps hè?!

:rofl: :joy:
Jaja, … ûh recidivist!

De mooiste combi wat mij betreft! Had de vorige ook op een groene MN, dat beviel me prima. Geeft een ‘stoere’ sportieve uitstraling, past goed bij dit horloge. Ben er blij mee.

Draag hem nu wel weer even op de rubberen band. Ik wil er even een paar dagen mee onder de douche etc. om die penetrante geur er weer uit te krijgen, dat duurt een paar dagen is mijn ervaring… man man het huis stinkt naar vanilla, lekker hoor. :wink:

1 like

Ja die lucht is heftig! Ik heb het rubber van mijn MSAR afgehaald en bleef nog twee dagen ruiken naar een Cornetto op een warme zomerdag. Inmiddels is het weg, maar het is wel aanwezig ja.

Eerdaags mijn zgan TSAR hier maar eens in het blauw zetten, maar de MN Strap hou ik :wink:

4 likes

Opgejaagd door de laatste minuten van black friday, de groepsdruk en de nu al eeuwig durende zoektocht. Heb ik ondanks het weigeren van mijn credit card uiteindelijk toch mijn bestelling geplaatst met de credit card van de vrouw…

TSAR🤙🏼

Ik zeg win win :wink:

3 likes

Van harte alvast! :ok_hand:
Wanneer om de pols?

3 likes

Hij moet nog beginnen aan zijn eerste reis.
Maar 2 minuten na binnenkomst.:wink:

2 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

6 likes