Marathon Only

8 likes

TSAR op staal is toch best wel kicken!

10 likes

Been there, done that. Deze stalen band was niet mijn ding. Liever op rubber of een Erika’s. Maar ûh, wanneer staat 'ie in je etalage? Want als jij een foto plaatst, … :joy:

2 likes

En nog maar eens op ‘verversen’ klikken. :sweat_smile:

1 like

Dat weet je nooit :crazy_face:. Die Tudor 76100 Lollipop heb ik ook nog niet gezien in de etalage :sweat_smile:

2 likes

Combi met MN strap is prima, maar op staal is toch ook wel :ok_hand:

1 like

Ik heb hem toch maar weer op ‘standaard’ rubber gezet, vind dat eigenlijk ook helemaal niet gek!

1 like

Iemand moet het doen…

Here comes winter wonderland…

3 likes

Nooit geweten… de voorloper van de huidige SAR. :grimacing:

Op deze foto toont de SAR CCG (Canadian Coast Guard) een stuk beter

4 likes

afbeelding

Lekker man! Zin in. :snowman:

Gave aankoop hoor! Ik zie dat je de Quartz versie hebt genomen. Leuk met dat logo op de wijzerplaat. Ben erg benieuwd hoe deze jou bevalt ‘in het echte leven’. Laat de sneeuw maar komen. :beers:

1 like

Ik zou mijn autoramen kunnen krabben met de marathon, maar ben bang dat de ramen het dan begeven. :sunglasses:

1 like

Waarom staat er op sommige wijzerplaten een Canadese vlag en op andere niet?

Marathon levert vooral aan kustwacht en leger. Horloges zijn daarom te verkrijgen met verschillende opdruk (‘markings’) of zonder. De maple leaf is voor het eerst in 2008 gebruikt bij een klein contract van de 41mm SAR voor de Canadese overheid. Later hebben ze besloten de rode maple leaf op de 46mm te gebruiken. Ze hebben gezegd dat ze de rode maple leaf nooit meer op de 41mm SAR zullen gebruiken, wel is deze sinds 1 of 2 jaar beschikbaar met een grijze maple leaf.

1 like

EDIT: @Stephannl was me voor.

2 likes

TSAR onderweg!! :grin:
Kreeg daarnaast gelijk een mailtje dat ze 8 december met een nieuwe release komen van het volgende model bracelet inclusief nieuwe butterfly clasp.

3 likes

En nu wil je je tsar inruilen voor een antraciet versie? :wink:

Gezellig met al die marathons incoming!
Na corona toch eens een Marathon Watch Meetup organiseren.
(hoewel ik vermoed dat sommige lieden dan al weer het horloge hebben geflipperd… )

2 likes

3 seconden na de betaling sloeg de twijfel al toe :wink:

Ik wil hem nu eerst maar eens in levende lijven uitproberen.

3 likes

Vlindersluiting :thinking:

leuk dat er diverse horloges onderweg zijn. Superbenieuwd naar die Arctic @Stephannl! Ik heb aan sint gevraagt of hij marathon wil overtuigen om een 41 mm auto Arctic te maken…

3 likes

Ik heb marathon geopperd een 41 mm artic met red maple leaf te maken :black_circle::white_circle::maple_leaf: :ok_hand:

3 likes

Me to, ik zat te denken aan dit logo op gesp/plaat :snowflake:

:blush::eyes: