Marathon Only

Niet alleen de muts😆.
Aangezien de Marathon al zo weinig licht uitstraalt op het nachtkastje. Krijg je er nu ook een klokje bij!

1 like

Ben blij dat ik voor horloge de express optie had gekozen. Kost wat, maar dan heb je ook (sneller) wat.

Die JSAR lijkt me mooi geprijsd… maar veuls te groot voor mij.

Las van de week dat Marathon werkt aan GMT versie.
Bedacht me vanochtend (enigszins teleurgesteld) dat dit de reissue van de stalen navigator zal zijn.

1 like

PS Ik vraag me af waarom de TSAR van @Roger_Beep nog steeds te koop staat! Is bepaald een koopje. Zou het door die foto van WinLex en Merkel komen? :rofl:

1 like

Vraag me vooral af waarom @Roger_Beep zo weinig foto’s van zijn Marathon MSAR (de enige echte, niet te verwarren met de medium SAR) plaatst. :wink:

Meer on topic: het is een niche markt.

2 likes

Gelukkig wel! Vind ik.

Naar aanleiding van de vertwijfeling van @Stephannl nog een polletje, maar deze keer over de bandkeuze bij een zwarte wijzerplaat. Want ûh, #BlackDialsMatter:sunglasses:

Welke combi spreekt jullie het meest aan bij de zwarte wijzerplaat?

  • Op rubber
  • Op staal

0 stemmers

NB Ik doe het bewust even hier, om zijn eigen topic niet te verstoren.

Je had ‘m er wel in mogen zetten. Hier krijg je misschien alleen de usual suspects…

1 like

Oké. Ik link hem wel even.

Die kosten waren niet helemaal in verhouding bij wat ik heb betaald voor de muts.
Krijg trouwens net bericht van USPS …

Schermafbeelding 2020-12-23 om 23.51.52

… ze hebben er 13 (DERTIEN!) dagen over gedaan om een afstand van 100km te overbruggen. De Marathon muts ligt dus gewoon nog in Ohio. Bizar! :see_no_evil:

Dat komt goed hoor. Ik heb bijna verkansie en dus tijd om weer echt even te genieten van de hobby.

Zou dat het zijn?
Ik hoopte dat WimLex (we weten allemaal dat dat gewoon Jur is) zou happen. Misschien moet ik hem maar eens taggen :thinking:

1 like

Waar een groot land groots in kan falen…

1 like

2 likes

8 likes

Waar vind je zo eentje?:ok_hand::drooling_face:

Juweeltje is het hè :heart_eyes:
Er zijn er ooit maar 500 van gemaakt, dus dat wordt goed zoeken…

2 likes

Binnenkort kan ik hier ook weer meedoen…toch wel spijt van de verkoop van de 36 mm tsar een jaar geleden. Ditmaal de Arctic 36 besteld!

Incomming:

7 likes


Boxing Day Sale tot 50%!

Jammer! Die was wel leuk voor erbij. Had een sage green selecteert. Op de UK website is er geen sale.

Huh? Dat is de marathon site zelf? Vreemd.
Welke was het precies?

Deze