Marathon Only

Nah… als ik er een koop is het een GPQ. Lekker rouwdouwe met een Quartz beater

Huh waarom is dit? Sta op het punt om een horloge uit Zwitserland te kopen via Chrono.

1 like

Is geen lid van de EU

1 like

Dit is een quartz hè. Het is een TSAR.

maar ik zoek een GPQ

1 like

Of lid van EER

Ah damn, dus ongeveer 25% aan kosten wat ik dan kan verwachten? Betreft namelijk een horloge van ongeveer €600. :sweat_smile:

Een kleine 150 inderdaad 🥸

1 like

Nu we het toch over “BTW voordeeltjes” hebben. Iemand nog van zijn bracelet af? Hij is voor in de boom :evergreen_tree:

Ben geen fanboy of zo…:innocent: Maar het verschijnen in de Instagram stories van Marathon blijft leuk.

5 likes

8 likes

:joy:
Ik ook niet. Gelukkig ben ik geen social media gebruiker.

#BlackDialsMatter

Hier toch? Klik.

3 likes

Ja precies! Die bedoel ik steeds.
Geen verzendkosten, geen invoerrechten en nog voor de Kerst in huis, inclusief die heerlijk ruikende strap :joy:

1 like

Hahaha, ik zat er vanmorgen nog aan te denken. Mijn TSAR stond de afgelopen dagen op de winder (… stilstaand, want quartz :wink:) en dan komt die ‘stank’ weer helemaal terug.

Vanilla scented, lekker hoor! :upside_down_face:

1 like

Aangezien de juwelier nog even dicht is om bracelet in te korten nu nog op rubber. Wel bergeon tooltje gekocht.

6 likes

Nog steeds blij mee! :star_struck:

3 likes

Reteduur bergeon tooltje. Maar werkte prima op de 18mm band van de medium SAR.

Bij de Maple Leaf SAR met meer moeite een link tussen geplaatst. Grmbl

8 likes

Mooi setje zo! :heart_eyes:

Dag 5 alweer met deals op de Marathon site + gifts​:partying_face::partying_face:

1 like

Yes, de muts! Ik zit er al sinds 10 december op te wachten, USPS is een beetje traag geloof ik.
Gelukkig is het nog niet koud buiten… :snowman: