Dit is een quartz hè. Het is een TSAR.
maar ik zoek een GPQ
Of lid van EER
Ah damn, dus ongeveer 25% aan kosten wat ik dan kan verwachten? Betreft namelijk een horloge van ongeveer €600. 
Een kleine 150 inderdaad 🥸
Nu we het toch over “BTW voordeeltjes” hebben. Iemand nog van zijn bracelet af? Hij is voor in de boom 
Ja precies! Die bedoel ik steeds.
Geen verzendkosten, geen invoerrechten en nog voor de Kerst in huis, inclusief die heerlijk ruikende strap 
inclusief die heerlijk ruikende strap
Hahaha, ik zat er vanmorgen nog aan te denken. Mijn TSAR stond de afgelopen dagen op de winder (… stilstaand, want quartz
) en dan komt die ‘stank’ weer helemaal terug.
Vanilla scented, lekker hoor! 
Aangezien de juwelier nog even dicht is om bracelet in te korten nu nog op rubber. Wel bergeon tooltje gekocht.
Reteduur bergeon tooltje. Maar werkte prima op de 18mm band van de medium SAR.
Bij de Maple Leaf SAR met meer moeite een link tussen geplaatst. Grmbl
Mooi setje zo! 
- gift
Yes, de muts! Ik zit er al sinds 10 december op te wachten, USPS is een beetje traag geloof ik.
Gelukkig is het nog niet koud buiten… 
Niet alleen de muts😆.
Aangezien de Marathon al zo weinig licht uitstraalt op het nachtkastje. Krijg je er nu ook een klokje bij!
USPS is een beetje traag
Ben blij dat ik voor horloge de express optie had gekozen. Kost wat, maar dan heb je ook (sneller) wat.
Die JSAR lijkt me mooi geprijsd… maar veuls te groot voor mij.
Las van de week dat Marathon werkt aan GMT versie.
Bedacht me vanochtend (enigszins teleurgesteld) dat dit de reissue van de stalen navigator zal zijn.
PS Ik vraag me af waarom de TSAR van @Roger_Beep nog steeds te koop staat! Is bepaald een koopje. Zou het door die foto van WinLex en Merkel komen? 
Maar het verschijnen in de Instagram stories van Marathon blijft leuk.