Marathon Only

Weet niet meer of deze al geplaatst was.
Heerlijk Noord Amerikaans promo filmpje…

3 likes

Nav discussie over half-life van tritium vroeg ik af of je toevallig een ‘lume’shot hebt van de 1991 navigator. Geeft die nog licht?

Hi Stephanni,
mijn 1991 geeft geen licht meer op de wijzers en uur markeringen, dat zijn tritium tubes, maar de lume pip op de 12 uur bezel geeft nog wel licht ! Andere samenstelling ??
En ik heb ook nog een Adanac/Marathon uit 1991 en die geeft nog wel licht ( maar niet heel sterk ) en dat zijn geen tubes maar gewoon beschilderde uurmarkeringen .

2 likes

Dank. Na kleine dertig jaar zijn de tritium buisjes dus in praktijk dood, of in ieder geval niet meer waarneembaar. Theoretisch zouden ze op 18% van oorspronkelijke intensiteit moeten zitten. De lumepip zal wel maraglo (of een voorganger) zijn.

Blijft mooi ding de navigator… Het is dat ik geen verzamelaar/hoarder wil worden.

Nee dat moet je te allen tijde zien te voorkomen :rofl:

1 like

5 likes

@Stevil85
Komende dagen weer kortingen op de marathon site. Wederom 20% + 10% registratie nieuw account maakt 30%:nerd_face:. Met een beetje geluk heb je hem dan nog onder de boom en anders voor de jaarwisseling :crossed_fingers:t2::sunglasses:

1 like

WOW thnx voor het delen. ik ga zeker eens kijken

Bespaar je de moeite, de beste deal staat gewoon hier:

Doe ik het nou gewoon weer? :joy:

Jij wil die gewoon uit het blauwe gedeelte hebben zodat jij die van jou kan plaatsen… :thinking:

Nah… als ik er een koop is het een GPQ. Lekker rouwdouwe met een Quartz beater

Huh waarom is dit? Sta op het punt om een horloge uit Zwitserland te kopen via Chrono.

1 like

Is geen lid van de EU

1 like

Dit is een quartz hè. Het is een TSAR.

maar ik zoek een GPQ

1 like

Of lid van EER

Ah damn, dus ongeveer 25% aan kosten wat ik dan kan verwachten? Betreft namelijk een horloge van ongeveer €600. :sweat_smile:

Een kleine 150 inderdaad 🥸

1 like

Nu we het toch over “BTW voordeeltjes” hebben. Iemand nog van zijn bracelet af? Hij is voor in de boom :evergreen_tree:

Ben geen fanboy of zo…:innocent: Maar het verschijnen in de Instagram stories van Marathon blijft leuk.

5 likes