Marathon Only

Inmiddels een dagje met de NA. Wat een lekker ding :heart_eyes:

10 likes

3 likes

Dacht ik in het begin ook, maar 't kan verbazingwekkend ‘goed’. Vind ik. Maar ja, ik draag elke duiker overal bij … :wink:

4 likes

Dat krampachtige dresscode gedoe is zo achterhaald… De medium SAR is een prima boardroom to beach beater :sunglasses:

4 likes

Net zoals de normale herenuitvoering, … :wink:

1 like

Op staal ben ik het er helemaal mee eens, maar op rubber of nato vind ik het toch enigszins misplaatst staan ofzo. Geeft mee een beetje dit idee :joy:

Over bandjes gesproken, ik werd super enthousiast door jullie plaatjes van de SAR op een MN strap. Heb dus een MN bij Erika besteld voor wat afwisseling (het rubber ben ik overigens voorlopig nog niet zat hoor). Ben erg benieuwd.
Ergens later dit jaar komt de stalen band er ook nog wel bij.

3 likes

Ben blij eindelijk een keer een influencer te zijn :sunglasses:

2 likes

Ik ook!

Ben er zelf erg blij met de ‘Vintage’ MN, leuke afwisseling met de standaard zwarte rubberen band. De stalen band krijg ik zelf geen klik mee.

3 likes

Heel tof die vintage!

1 like

Toch wel handig die muts nu

3 likes

Whoop, whoop, Marathon heeft een teaser van een Artic (G)SAR Automatic . Als er een red maple leaf op zit… :drooling_face:

3 likes

Helaas… het lijkt er op dat er geen rode maple leaf op de arctic 41mm SAR zit. 26 februari is de introductie.

Toffe foto’s! Zit er ook naar te loeren soms. Hoe is de 36mm? Ik heb zelf de 38mm SKX013.

1 like

Ik kan helaas niet echt een goede vergelijking maken met de 38mm SKX, want daar heb ik geen ervaring mee.
In eerste instantie voelde hij kleiner aan dan de Tudor Prince (kan ik beter vergelijken, en ik weet dat je die ook hebt :wink: ). Maar dat is puur illusie doordat er een kleinere wijzerplaat op zit vanwege de duik bezel.
Het formaat wijzerplaat was dus even een uurtje wennen, maar door de dikte en ook de vorm van de kast en bezel voelt ie m.i. helemaal niet te klein.
Perfecte maat vind ik, maar ik neig sowieso de laatste tijd wat meer naar de midsize horloges.

1 like

Ik kom hier toch van terug. Vind het zo gek niet :blush:

9 likes

:ok_hand:Het is ook een fijne rubberen band.
Bij mij heb ik het staal er voorlopig weer afgegooid.

1 like

Moet maar eens geld gaan vragen…

5 likes

Poeh wat een combi met een MN

9 likes

De TSAR is, hoe raar ook, wel een beetje mijn favoriete daily. Zat van de week zelfs te denken mijn SPB187 maar weer weg te doen en er iets bij te nemen wat de concurrentie voor mij wél aankan. Ik merk dat ik meer plezier aan de Marathon beleef. Lastig!

Lekker! :heart_eyes:
Leuk detail ook, het NL-vlaggetje.

5 likes

Ik heb deze JSAR overgenomen van een gerespecteerd forumlid. Ik heb de JDD ook gehad, daar vond ik de datum/dag aanduiding een mooie feature maar verder vind ik deze wijzerplaat aanzienlijk mooier (al helemaal met de Maple Leaf).

Wat een knaller is dit toch! :heart:

6 likes